Wastegate "twin scroll" turbole

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
kaak
Postitusi: 142
Liitunud: 19.05.2009 12:53
Asukoht: tartumaa

Wastegate "twin scroll" turbole

Postitus Postitas kaak »

Koon siin vaikselt ühte masinat, tekkis küsimus:
Mis on teie arvamus sellest, et kuidas oleks kõige parem lahendada wastegate(WG) teema kollektoril, kus on paarid juhitud twinscroll turbosse, millel sisemist wastegatet pole. Kas peaks kasutusele võtma kaks välimist wastegatet?
Ideeliselt kui teha ühe WG-ga, siis kas sellega langeks ka väljuvate gaaside kasutamise effektiivsus, kuna see ühendaks kahte erinevat kambrit?
Räägitakse et ainuke variant twinscroll+1x wg on see et kaks eraldi toru jooksevad vastu wg siibrit.. see peaks wg suht varsti kuumaks kõrvetama kuna mingi pilu ikka sinna jääks?

kollektor ise selline:
Pilt

koos fööniga:
Pilt

Aitäh kaasa mõtlemast
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Re: Wastegate "twin scroll" turbole

Postitus Postitas RFL »

Ma ise lasin niimoodi teha: 1 pirakam wg ja sinna sissetulevad on pm klapini eraldatud vaheseinaga.
Tuli odavam, kompaktsem ja on ka lihtsam juhtida, kuid twinscroll funktsioon on alles.
Pole patendiametisse veel jõudnud sellega ;)
Pilt
Pilt
0,5 MW
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Wastegate "twin scroll" turbole

Postitus Postitas Raceboy »

Tanel, kahjuks on see sada korda käidud rada juba inimestel :)

Kuna split-pulse koja eesmärk ongi rõhuläve ja viibe vähendamine, ehk transient response, siis pole erilist pointi kaht wastegate'i panna, kui just raha ja ruumi ülearu pole.

Klapini eraldamisest piisab täiesti.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: Wastegate "twin scroll" turbole

Postitus Postitas IvarR »

Kasutasin sama meetodit pmst nagu RFL selle vahega et ma tõin kohe mootoripoolse flantsi juurest ca 50cm kaks eraldi toru ja siis liitsin üheks kokku ning sinna otsa sama WG mis RFL kasutab.
Jutt siis rootormootorist kus ongi ainult kaks toru mootorist välja õnneks. Töötab ideaalselt.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Vasta