klapivedrude vahetus
klapivedrude vahetus
Olen kuulnud ja poole silmaga näinud, kuidas vahetatakse klapivedrusid nii, et lastakse kompressoriga surve silindrisse, mis siis hoiab klappe üleval.
Kas keegi oskab kommenteerida?
Kompressor on olemas, aga kas kellelgi on pakkuda vastavat küünlaauku käivat otsikut?
Kas keegi oskab kommenteerida?
Kompressor on olemas, aga kas kellelgi on pakkuda vastavat küünlaauku käivat otsikut?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: klapivedrude vahetus
Kompressiooni mõõtmise riistapuu olemas?Astrona kirjutas:Olen kuulnud ja poole silmaga näinud, kuidas vahetatakse klapivedrusid nii, et lastakse kompressoriga surve silindrisse, mis siis hoiab klappe üleval.
Kas keegi oskab kommenteerida?
Kompressor on olemas, aga kas kellelgi on pakkuda vastavat küünlaauku käivat otsikut?

Hiljem pead lihtsalt torujupi ja kahe klambriga vahetüki tegema mõõdikule, et jälle hea saaks

Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Nojah, kui keevitama hakata, siis on kõik võimalikivar kirjutas:Üks võimalus on küünlalt keraamika välja lõhkuda ja allesjäänud keermeosa külge toru keevitada. Endal sai nii tehtud. Toimis.

Ei ole isegi kompressioone mõõtnudFog kirjutas:Kompressiooni mõõtmise riistapuu olemas?
Hiljem pead lihtsalt torujupi ja kahe klambriga vahetüki tegema mõõdikule, et jälle hea saaks

Ühesõnaga saime vastuse, kuda teha ja et asi toimib. Aitäh.
Aga kas jäigemate vedrude ja hõredama mootoriga probleeme pole

Mul see vedrude vajutamise riistapuu eeldab kah, et kaas on maas. Oleks vist lihtsam teenus sisse osta...
Võite pakkuda, mis te 16v klapivedrude vahetuse eest võtaks?
Kõik eel- ja järeltöö tahan ise teha. Sama raksuga võiks siis kompressioonid kah ära mõõta


Mul check-list'is veel mõned asjad enne seda, see nädal tegelen usarauaga, ja siis soovitavalt järgmisel nädalal 14...23. juuli oleks ideaalne.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Ise olen ka selle suruõhu variandiga vahetanud. Aga veel lihtsam variant oleks ilmselt keerata kolb täitsa üles ja siis selle silindri peal töö ära teha. Edasi sama asi järgmise silindriga. Õhuga ju see risk, et kui miskit peaks õhuga juhtuma, on klapiga nägemist ja algab kaane mahavõtt.
Klapivedrude tugevus selle meetodi puhul tähtsust ei oma, kuna vedru kokku surumine toimub tõmmitsa ja kaane vahel, mitte tõmmitsa ja klapi vahel. Klapp lihtsalt vabaneb vedru pingest, kui tõmmitsa peale keerad.
Mis küünlast tehtud stutsi puutub, siis ise üritasin ka algul sellist asja produtseerida. Aga ei tea mida ma valesti tegin, igatahes ei suutnud tollest kasutada olnud küünlast auku läbi saada. Lõpuks loobusin ja leidsin mingi muu mooduse vooliku küünlaauku kinnitamiseks.
Klapivedrude tugevus selle meetodi puhul tähtsust ei oma, kuna vedru kokku surumine toimub tõmmitsa ja kaane vahel, mitte tõmmitsa ja klapi vahel. Klapp lihtsalt vabaneb vedru pingest, kui tõmmitsa peale keerad.
Mis küünlast tehtud stutsi puutub, siis ise üritasin ka algul sellist asja produtseerida. Aga ei tea mida ma valesti tegin, igatahes ei suutnud tollest kasutada olnud küünlast auku läbi saada. Lõpuks loobusin ja leidsin mingi muu mooduse vooliku küünlaauku kinnitamiseks.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Portselani peksta/puurida on jah suht tüütu aga tegelikult on olemas palju lihtsam viis, kuidas küünla keermehülsist portselani kätte saab.
Tuleb valtsitud serv ülevalt maha lasta ja käes kogu sisu ongi. Kui endale erinevaid keermeid tekitasin oli lõpuks 20s koos lõikamisega hülss käes.
Tuleb valtsitud serv ülevalt maha lasta ja käes kogu sisu ongi. Kui endale erinevaid keermeid tekitasin oli lõpuks 20s koos lõikamisega hülss käes.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuna mina puutun rohkem kokku sõitvate mootoritega milles ka mustus ja muu jama sees siis minu tähelepanek oleks selline, et esmalt peab millegagi vedrutaldrikule peale lööma muidu ei ole ka 8 barist silindris kasu et lahti pressida.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Esmalt ikka jah klapitaldrik lahti põrutada, silinder ÜSS ja siis surve järgi. Õhuga see jama et kui kolv on ASS siis võib juhtuda see, kui klapi alla surud ja see peaks õhu vahele võtma, siis klapi koonusekuju tekitab tõmbe efekti, ja klapp lendab kiirema lennuga alla (juhul kui poolkuud eemaldatud juba). Olen korra juba läbi kogenud sellise asja
Muidugi saab ka lihtsalt vahetada kui kolv on ÜSS, pole mingit survet järgi vaja.

Diislil või NA mootoril ja üldse 8v suure klapitõusuga võib olla lihtsam, 16v turbokatel ikka mõni mm suurem põlemiskamber ja nii võib ju vedru välja väänata (coil-bind). Klapitõus on orginaalis 8.5mm ja kolvini on ikka pikem maa. Mul küll nüüd 10mm tõus, aga tihend kah vähe paksem, et ehk ei vääna vedrut ära.laager kirjutas:Muidugi saab ka lihtsalt vahetada kui kolv on ÜSS, pole mingit survet järgi vaja.
Hetkel on sees juba aftermarket vedrud, aga asi selles ongi, et kahtlustan, et neile on liiga tehtud või siis lihtsalt praak, mida JUN'ilt ei tahaks uskuda. (Hetkel muidugi pole veel isegi kaalunud, kas üldse on mõni vedru lõdvem).
Või on see coil-bind lihtsalt 1 vedrumüüjate jutt, kuidas garantiist eemale hiilida.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET