S14 200sx põhja gaasil jõnksutab

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
tormentor
Postitusi: 23
Liitunud: 23.03.2010 14:23
Asukoht: Harjumaa

S14 200sx põhja gaasil jõnksutab

Postitus Postitas tormentor »

Tere,

mure selline, et kiirendades põhja gaasiga käib mingi hetk autost läbi jõnks ja raputus nagu keelduks liikumast. Olen seda praeguseks täheldanud 2 ja 5 käiguga, samas poole gaasiga kiirendades säärast probleemi esinenud ei ole. Kas peaksin omal pilgu kohe süütepoolidele keerama või pruugib asi olla hoopis küünaldes, küünlajuhtmetes või hoopis millegis neljandas? Ehk on kellegil sarnast viga esinenud..... :roll:

Kuna olen nii turbo autodele, kui ka Nissanile uus, siis loodan, et ei tundu väga rumal küsimus 8)
Nissan 200sx S14
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Ilmselt tegu fuel cutiga, ehk liiga palju rõhku orig. aju jaoks mis keerab kütuse kinni. S13 puhul algas fuel cut 1bar juurest, sul umbes sama rõhk?

Lahendus keera rõhku vähemaks, või paigalda chip. Kõige mõistlikum oleks muidugi chip lasta asjatundjal ise kirjutada vastavalt rauale.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

Teine variant, et bensupump hakkab saba panema.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Võib ka olla midagi väga ohtlikku ja tekib detonatsioon, mistõttu originaalaju kohe süüte eelnurka maha võtab..
Lauda nitro
tormentor
Postitusi: 23
Liitunud: 23.03.2010 14:23
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas tormentor »

zoom1 kirjutas:Ilmselt tegu fuel cutiga, ehk liiga palju rõhku orig. aju jaoks mis keerab kütuse kinni. S13 puhul algas fuel cut 1bar juurest, sul umbes sama rõhk?

Lahendus keera rõhku vähemaks, või paigalda chip. Kõige mõistlikum oleks muidugi chip lasta asjatundjal ise kirjutada vastavalt rauale.
Kuna endal autos lisanäidikud puuduvad ei oska hetke boosti kommenteerida aga usun, et 0.7-0.8 bar. Mingihetk sai proovitud ka boosti näidikuga ning vahel oli ka manuaalne boost controller millega rõhk 1.2 bar, peale selle eemaldamist sõitsin 0.8 bar ja nii ka jätsin. Seega justkui ei tohiks asi rõhus olla.
Nissan 200sx S14
tormentor
Postitusi: 23
Liitunud: 23.03.2010 14:23
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas tormentor »

OKS kirjutas:Teine variant, et bensupump hakkab saba panema.
Pump viimaste andmete kohaselt töötas normilt aga eks pakutud varianti saab kinnitada või välistada, kui teha test-drive värske/värskema pumbaga.
Nissan 200sx S14
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Kütterõhku saab ka ju mõõta - kolmik vahele ja voolikuga manomeeter klaasile või salongi.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

tormentor kirjutas:Kuna endal autos lisanäidikud puuduvad ei oska hetke boosti kommenteerida aga usun, et 0.7-0.8 bar.
Jüri vanasõna: "Eeldamine on per*ekukkumiste isa"
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta