olen kuulnud et driftimiseks kasutatakse aga kuidas on kasutus autol millega sõidad vahel rahulikult ka linnas. auto tagaveoline algul plokkdiffer töötas enam mitte. andke nõu mis kasulik mis kahjulik
no kui sul on lsd differ hetkel, siis sa keevitada seda ei saagi, vii parem remonti. Mis autost täpsemalt jutt käib? Üldiselt 100% kempi lukuga on linnas niru sõita, aga võimalik.
Mina soovitaksin lasta teha endale korralik lukk.Ma ei kujuta hästi ette kuidas selle keevitatud difriga toime tulla kui suurtematel kiirustel perset viskama hakkab ,pealekauba see linnas kindlasti vastikult rapsib ja lõhub keret pöörates ning rehve kulutab ka ikka sitaks.
BMW-l on ainult 2 friktsioonketast, aga bmw on ju mersu kõrval tagasihoidlik säästuauto. 3000sel sai 7,6K eest juba terve LSD diferentsiaalimehhanismi esindusest osta.
sallu kirjutas:no kui sul on lsd differ hetkel, siis sa keevitada seda ei saagi, vii parem remonti. Mis autost täpsemalt jutt käib? Üldiselt 100% kempi lukuga on linnas niru sõita, aga võimalik.
loll jutt
pooltelgi vahetad siis kord kuus. mul läks kunagi üks differ nihu (tegin lõtke kokku liites arvutusvea) ja tekkis selline 100% lukk. Pöörates oli valus kuulata, kuidas poolteljed ja difri kinnitused raksusid.
635Driver kirjutas:Mina soovitaksin lasta teha endale korralik lukk.Ma ei kujuta hästi ette kuidas selle keevitatud difriga toime tulla kui suurtematel kiirustel perset viskama hakkab ,pealekauba see linnas kindlasti vastikult rapsib ja lõhub keret pöörates ning rehve kulutab ka ikka sitaks.
Suurel kiirusel lappama lastes umbes nagu torsen......Unusta pedaalid ja keskendu roolile. (Gaasi maha lastes selline tunne nagu se oleks ikka veel peal)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Igas kurvis üks tagaratastest libiseb. Ehk et pidamine kurvides viletsam kui avatud diffriga. Asfaldil kindlasti kulutab rehve rohkem. Aga kui ongi tarvis kurvis libistada, siis jälle eelis- mõlemad rattad veavad.
Pakun, et rehvikulumisele minevad summad ületavad ruttu võimaliku LSD soetamise hinna.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Vabandage, aga kui keegi väidab, et linnas on tore sõita mingi blokeeritud difriga ja üldse on nii änksa drifting style, siis minge arenege kuskil striitreissi või auto24 foorumis natuke.
Aare jutus on pointi (arenemis teema välja jätta), isegi sõitsin 100% plokk diffriga ja ega eriti meeldiv polnud. Mina ostsin lsd diffri. Samas minu autole seda lihtne leida, ja saan täiesti aru neist kellel see nii lihtne ja odav pole.