diffri keevitamine, kas on asjal mõtet

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

nisjanik
Postitusi: 71
Liitunud: 11.06.2007 0:26
Asukoht: VÕRU

diffri keevitamine, kas on asjal mõtet

Postitus Postitas nisjanik »

olen kuulnud et driftimiseks kasutatakse aga kuidas on kasutus autol millega sõidad vahel rahulikult ka linnas. auto tagaveoline algul plokkdiffer töötas enam mitte. andke nõu mis kasulik mis kahjulik
sallu
Postitusi: 219
Liitunud: 24.11.2006 19:37
Kontakt:

Postitus Postitas sallu »

no kui sul on lsd differ hetkel, siis sa keevitada seda ei saagi, vii parem remonti. Mis autost täpsemalt jutt käib? Üldiselt 100% kempi lukuga on linnas niru sõita, aga võimalik.
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

Postitus Postitas 635Driver »

Mina soovitaksin lasta teha endale korralik lukk.Ma ei kujuta hästi ette kuidas selle keevitatud difriga toime tulla kui suurtematel kiirustel perset viskama hakkab ,pealekauba see linnas kindlasti vastikult rapsib ja lõhub keret pöörates ning rehve kulutab ka ikka sitaks.
Master003
Postitusi: 222
Liitunud: 11.04.2006 18:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Master003 »

Kas keegi parandab LSD diffreid eestis?
On nad üldse remonditavad?
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Margiesindusest ostad uued friktsioonkettad ja vahetad ümber, pole eriti keeruline.

MB kasutab 10 friktsioonketast ja tükihind on ca 500.-
Ilmselt teistel markidel (esindustel) jupp maad odavam.
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

BMW-l on ainult 2 friktsioonketast, aga bmw on ju mersu kõrval tagasihoidlik säästuauto. 3000sel sai 7,6K eest juba terve LSD diferentsiaalimehhanismi esindusest osta.
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

sallu kirjutas:no kui sul on lsd differ hetkel, siis sa keevitada seda ei saagi, vii parem remonti. Mis autost täpsemalt jutt käib? Üldiselt 100% kempi lukuga on linnas niru sõita, aga võimalik.
loll jutt

pooltelgi vahetad siis kord kuus. mul läks kunagi üks differ nihu (tegin lõtke kokku liites arvutusvea) ja tekkis selline 100% lukk. Pöörates oli valus kuulata, kuidas poolteljed ja difri kinnitused raksusid.
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

Vabalt saab s6idetud linnas,üks 2.9 sierra juba 2a sellisega ringi lasknud.
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
sallu
Postitusi: 219
Liitunud: 24.11.2006 19:37
Kontakt:

Postitus Postitas sallu »

aare, usu mind, on normaalne sõita, nii linnas kui maanteel :D olen pool oma elu sõitnud keevis difritega ringi :D
Kasutaja avatar
cobra
Postitusi: 134
Liitunud: 29.06.2009 14:24
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas cobra »

terve pool suve sõitsin e30-ga ringi plokk all, saab hakkama. Nüüd uuel e30 all sama differ talvel, ikka pole probleemi :)
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

635Driver kirjutas:Mina soovitaksin lasta teha endale korralik lukk.Ma ei kujuta hästi ette kuidas selle keevitatud difriga toime tulla kui suurtematel kiirustel perset viskama hakkab ,pealekauba see linnas kindlasti vastikult rapsib ja lõhub keret pöörates ning rehve kulutab ka ikka sitaks.
Suurel kiirusel lappama lastes umbes nagu torsen......Unusta pedaalid ja keskendu roolile. (Gaasi maha lastes selline tunne nagu se oleks ikka veel peal)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Igas kurvis üks tagaratastest libiseb. Ehk et pidamine kurvides viletsam kui avatud diffriga. Asfaldil kindlasti kulutab rehve rohkem. Aga kui ongi tarvis kurvis libistada, siis jälle eelis- mõlemad rattad veavad.
Pakun, et rehvikulumisele minevad summad ületavad ruttu võimaliku LSD soetamise hinna.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

Rehvid ei maksa tänapäeval tänaval liiklevale autole enam midagi(vähemalt minu autodele)jutt siis 14-16" .
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

Vabandage, aga kui keegi väidab, et linnas on tore sõita mingi blokeeritud difriga ja üldse on nii änksa drifting style, siis minge arenege kuskil striitreissi või auto24 foorumis natuke. :badgrin:
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Aare jutus on pointi (arenemis teema välja jätta), isegi sõitsin 100% plokk diffriga ja ega eriti meeldiv polnud. Mina ostsin lsd diffri. Samas minu autole seda lihtne leida, ja saan täiesti aru neist kellel see nii lihtne ja odav pole.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Vasta