BMW 325TD turbo bypass klapi asend

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
martinjev
Postitusi: 28
Liitunud: 18.02.2010 14:02
Asukoht: Tartu

BMW 325TD turbo bypass klapi asend

Postitus Postitas martinjev »

lugu selline et sai mootor kokkulapatud ja selgus et auto uimane ja minekut pole. Gaasi andes turbo lõdvik läks küll pisu tugevamaks aga kõvaksminemisest oli asi kaugel. muuhulgas võtsin turbo maha ja selgus et selle bypass klapp on nö. vabas olekus kah ca 3mm avatud. Kas peabki see klapp siis niimoodi läbi laskma natuke??? või peab ta ikka kinni olema?
Kui kinni, siis kas varda reguleerin täpselt nii et klapp on parasjagu kinni või reguleerin varrast niiipalju pikemaks et ta ikka surub lausa klapi kinni?

Jutt vähe segane aga ehk saab aru :)
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Ilmselt räägid wastegate klapist, mitte by-pass'ist. Lõdviku pehmuse järgi rõhku määrata ei saa. Wastegate peab olema tihkelt suletud ja avanema alles rõhu all (kiirendades).
Lauda nitro
martinjev
Postitusi: 28
Liitunud: 18.02.2010 14:02
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas martinjev »

wastegate siis ok :-D (algaja alles no)
Aga asi selge. Klapi reguleerin ikka korralikult kinni nagu ma ise ka arvasin.
Vasta