Kompressor E36 318is le.
Kompressor E36 318is le.
Tere!
Oleks soov oma 318is kiiremaks muuta ja meeldiks kompressori variant.
Kõik kes oskavad kommenteerida seda üritust või soovitada midagi muud (paremat või odavamat) teie abi on teretulnud.
Oleks soov oma 318is kiiremaks muuta ja meeldiks kompressori variant.
Kõik kes oskavad kommenteerida seda üritust või soovitada midagi muud (paremat või odavamat) teie abi on teretulnud.
Miks just kompressor? Miks mitte turbo?
Ise saksakeel ei oska, aga mingit turbo kit pakutakse siin:
http://cgi.ebay.de/BMW-E36-E30-Turbolad ... 20adddf566
Edit:
Siin ka midagi:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-M10- ... ccessories
Ise saksakeel ei oska, aga mingit turbo kit pakutakse siin:
http://cgi.ebay.de/BMW-E36-E30-Turbolad ... 20adddf566
Edit:
Siin ka midagi:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-M10- ... ccessories
Kompressori puhul rõhk oleneb ju pigem pööretest ning kaane voolavuses.boga kirjutas:Kompressor seepärast:
1. see annab kohe powerit
2. seda on valmis komplektid olemas
3. seda on lihtne paigaldada ja vajadusel eemaldada
ja ega rohkem suurt ei oskagi arvata miks ta parem on
Kas turboga liiga aretamiseks ei lähe ?
0
Kompressori ringi kruvimisega kaotad madalal pöördel jõus kuna käitatakse teda vända pealt ju.
Samas kui paned siduri vahele siis äkki ei kaota all otsas jõudu.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Kui tahad asja mis normaalselt toimib, siis peab kindlasti ka progetava ajuga arvestama, vahet ei ole kas komperssor või turbo.boga kirjutas:Kompressor seepärast:
1. see annab kohe powerit
2. seda on valmis komplektid olemas
3. seda on lihtne paigaldada ja vajadusel eemaldada
ja ega rohkem suurt ei oskagi arvata miks ta parem on
Kas turboga liiga aretamiseks ei lähe ?
0
Aga, eelnetel linkidel samamoodi "valmis komplektid" olemas.
Palju jõudu juurde tahad saada?
tsentrifugaalkompressoril(mis algselt lingitud) ei ole jõudu all otsas, täpselt nagu turbogi puhul.
Elementaarne kompressorite-turbote jutt peaks ikka läbi olema loetud enne kui midagi ostma tõtata.
Seal on ka jõu/väände tabel olemas erinevate ülelaadimiste võrdluseks.
Elementaarne kompressorite-turbote jutt peaks ikka läbi olema loetud enne kui midagi ostma tõtata.
Seal on ka jõu/väände tabel olemas erinevate ülelaadimiste võrdluseks.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... /index.htm#
Sellel lehel olemas komplektid mis minu arusaamist mööda ei vaja progetavat aju.
Sellel lehel olemas komplektid mis minu arusaamist mööda ei vaja progetavat aju.
loomulikult,et mitte.
ülelaadimisel (või üldse ehitamisel) on enamasti mõistlik kasutada suurimat saadaolevat mootorit antud autole. Vähemalt ei jää pärast raha raiskamist võimsusest puudu... mida 1,8-ga kindlasti jääks...
Kompressor on pigem levinud usas - põhjus on lihtne, neid odavam ehitada...ja suurel mootoril pole algusossa väga võimsust juurde vaja,väänet niisamagi...
ülelaadimisel (või üldse ehitamisel) on enamasti mõistlik kasutada suurimat saadaolevat mootorit antud autole. Vähemalt ei jää pärast raha raiskamist võimsusest puudu... mida 1,8-ga kindlasti jääks...
Kompressor on pigem levinud usas - põhjus on lihtne, neid odavam ehitada...ja suurel mootoril pole algusossa väga võimsust juurde vaja,väänet niisamagi...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA