Harige Audi WG teemal

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Harige Audi WG teemal

Postitus Postitas Aare »

Audi WG-l on selles vaakumi/aktuaatori kopsikus 2 otsa - esimene, jämedam on membraani all, sealt saab järeldada, et sinna satub boosti surve, mis tõstes membraani ja surudes kokku vedru, avab WG. Natukese mõtlemise järel tuleks see ühendada sisselaskekollektorisse?

Mida teeb see peenem ots, mis asub kopsiku ülaosas, kuhu see ühendatakse?

Ja veel - katsetasin seda aparaati suruõhuga, 1 bar peal, kus ta peaks olema igati avatud, tõusis klapp ainult hästi natuke. 2 bar peal läks lopsti kohe lahti. Vedru silma järgi igati stock. Kas ma sain milleski valesti aru või peabki nii.

Asi muidugi ka selles, et nokitsesin seda natuke suuremaks - st suurem klapipesa, suurem klapp ja koda sai kah mehiselt porditud. Ja ühtlasi sai suurendatud klapi käiku klapi puksi ümbritseva krae madalamaks freesimise arvelt. Kuigi klapi käik tundub olevat sõltumata sellest tjuunimisest 1bar juures ikka liiga väike - tõuseb üles vast 5 mm. Klapp ise liigub suurepäraselt (st kinnijäämise probleemi pole).

Rääkige.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Kas sul on 10V või 20V klapp, ehk kas 30 või 35mm ?

Ülemine ots on rõhu reguleerimiseks, boost control solenoid juhib seda.
Tavaolekus on ots lahtine, kui aju regullib, siis pannakse boost controller järgi.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

1bar-2bar teema kohapealt.

Arvesta et lisaks boostile seal alumises kambris lükkab klappi lahti ju ka TIP (klapile mõjuvad väljalaskegaasid)
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

hents99 kirjutas:Kas sul on 10V või 20V klapp, ehk kas 30 või 35mm ?

Ülemine ots on rõhu reguleerimiseks, boost control solenoid juhib seda.
Tavaolekus on ots lahtine, kui aju regullib, siis pannakse boost controller järgi.
Oli kunagi 30, nüüdseks on seal juba 45 mm klapp. Väike kodune näputöö ja 150 kr treialile. 8)

Ok, küsin sedas - kui klapp avaneb 2 bar suruõhuga, siis muidu (arvestades heitgaase jms) peaks olema tegu igati stock klapiga? Ma mõtlen, et ega gaasi surve ju 1 bar ometi pole :roll:

Kas asja reguleeritavaks muutmiseks piisab kopsiku ülaosaa reguleerimisjubina ehitamisest (mis muudab vedru pingsust) või on vaja ka teist vedrut?
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

harva juhuseid kui TIP (turbiini sisend rõhk) on väiksem kui turbo laaderõhk. Enamasti ikka suurem.
Vasta