Audi WG-l on selles vaakumi/aktuaatori kopsikus 2 otsa - esimene, jämedam on membraani all, sealt saab järeldada, et sinna satub boosti surve, mis tõstes membraani ja surudes kokku vedru, avab WG. Natukese mõtlemise järel tuleks see ühendada sisselaskekollektorisse?
Mida teeb see peenem ots, mis asub kopsiku ülaosas, kuhu see ühendatakse?
Ja veel - katsetasin seda aparaati suruõhuga, 1 bar peal, kus ta peaks olema igati avatud, tõusis klapp ainult hästi natuke. 2 bar peal läks lopsti kohe lahti. Vedru silma järgi igati stock. Kas ma sain milleski valesti aru või peabki nii.
Asi muidugi ka selles, et nokitsesin seda natuke suuremaks - st suurem klapipesa, suurem klapp ja koda sai kah mehiselt porditud. Ja ühtlasi sai suurendatud klapi käiku klapi puksi ümbritseva krae madalamaks freesimise arvelt. Kuigi klapi käik tundub olevat sõltumata sellest tjuunimisest 1bar juures ikka liiga väike - tõuseb üles vast 5 mm. Klapp ise liigub suurepäraselt (st kinnijäämise probleemi pole).
Rääkige.
Harige Audi WG teemal
Oli kunagi 30, nüüdseks on seal juba 45 mm klapp. Väike kodune näputöö ja 150 kr treialile.hents99 kirjutas:Kas sul on 10V või 20V klapp, ehk kas 30 või 35mm ?
Ülemine ots on rõhu reguleerimiseks, boost control solenoid juhib seda.
Tavaolekus on ots lahtine, kui aju regullib, siis pannakse boost controller järgi.

Ok, küsin sedas - kui klapp avaneb 2 bar suruõhuga, siis muidu (arvestades heitgaase jms) peaks olema tegu igati stock klapiga? Ma mõtlen, et ega gaasi surve ju 1 bar ometi pole

Kas asja reguleeritavaks muutmiseks piisab kopsiku ülaosaa reguleerimisjubina ehitamisest (mis muudab vedru pingsust) või on vaja ka teist vedrut?