Mis juhtub mootoris kui kaant õhemaks lihvida?
Mis juhtub mootoris kui kaant õhemaks lihvida?
Tekkis selline küsimus, et mis juhtub turbomootoris kui kaant lasta lihvida?
Surveaste tõuseb? Mis sellega siis veel kaasneb? Kas asjad lähevad sellega halvemaks või ei muutu suurt midagi?
Surveaste tõuseb? Mis sellega siis veel kaasneb? Kas asjad lähevad sellega halvemaks või ei muutu suurt midagi?
Surveaste tõuseb, põlemiskambri kuju muutub.
Kokkuvõttes on suur tõenäosus, et detonatsiooni oht suureneb.
Üks asi on, kui vaja vaid sirgestamiseks kaant lihvida kümnendiku võrra, teine asi on mingil muul eesmärgil lihvida üle kümnendiku.
Kokkuvõttes on suur tõenäosus, et detonatsiooni oht suureneb.
Üks asi on, kui vaja vaid sirgestamiseks kaant lihvida kümnendiku võrra, teine asi on mingil muul eesmärgil lihvida üle kümnendiku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kindlasti suureneb detonatsioonioht. Sama sisselaskerõhu ja pöörete juures võib mootori pöördemoment suureneda (that is a good thing
). 'Võib' kirjutasin seepärast, et põlemiskambri kuju muutumine võib surveastme tõusuga saavutatud kasuteguri lisa nullida või lausa negatiivseks muuta.
Ei pretendeeri absoluutsele tõele. Parandage, kui eksin.

Ei pretendeeri absoluutsele tõele. Parandage, kui eksin.
Lauda nitro
Kui lihvida vähe ning tagada, et põlemiskambrisse ei jääks teravadi servi (võivad hakata hõõgsüüdet tekitama), siis kindlasti ei juhtu suurt midagi. Enda stock turbo mootoril pidin ploki konarustest jagu saamiseks seda lihvima (tõsi - põlemiskambri kuju sellega ei muutunud) niipalju, et varasem 8.5:1 surveaste on nüüdseks ~8.6:1 ja midagi halba sellest ei juhtunud.
Kõik oleneb muidugi konkreetsest mootorist ja sellest, kui palju maha võtta.
Kõik oleneb muidugi konkreetsest mootorist ja sellest, kui palju maha võtta.
Lauda nitro
Peale selle tuleb nukkvõll väntvõllile lähemale ja nuki ajastus muutub hilisemaks, mis peaks olema kasulik kõrgema pöörde jaoks - seda muidugi üsna vähe 
Mul käis klapitööde käigus kaas ka lihvimisest, ja peale kirjutati 0.2 - mis peaks tõstama CR'i kah vist 0.2 punkti. Kunagi viisin ascona kaane freesimisse, et CR'i tõsta - treial ütles, et alla millimeetri ei saandki lasta, kuna oli juba nii kõver
. Kui aga kaas juba kõver olemise pärast maha keeratakse, võivad need vahed olla veel suuremad.

Mul käis klapitööde käigus kaas ka lihvimisest, ja peale kirjutati 0.2 - mis peaks tõstama CR'i kah vist 0.2 punkti. Kunagi viisin ascona kaane freesimisse, et CR'i tõsta - treial ütles, et alla millimeetri ei saandki lasta, kuna oli juba nii kõver

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET