Kuidas turbo madalatel pööretel juba spoolima saada?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
maario123
Postitusi: 491
Liitunud: 06.02.2009 12:31
Asukoht: Tallinn

Kuidas turbo madalatel pööretel juba spoolima saada?

Postitus Postitas maario123 »

autoks siis 200sx ja oskab keegi öelda kas on üldse võimalik ja kui on siis kuidas? näiteks 2000 pööret ta võiks juba korralikult puhuda? kas mõni väike lisaturbo aitaks ehk?
ca18det
Postitusi: 64
Liitunud: 25.07.2008 22:25
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas ca18det »

Haha, väike lisaturbo, milline lilleline mõttemaailm.

Madalalt spoolima - väike turbo, torukolle, hästi voolav kaan. Kuigi 2000 natuke liiga vara pole ?
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

See ca18det on niigi õrnake oma õlitusega.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
stif
Postitusi: 111
Liitunud: 14.02.2009 20:48
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas stif »

Saab ümber ehitada nii,et hakkab puhuma juba mingi 1800 rpm-i pealt.Pärnus üks tüüp teeb.
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

Kui sel turbol olemas sisene wg, seda peale keerates saab kh vähe madalamaks seda spooolimist.
ca18det
Postitusi: 64
Liitunud: 25.07.2008 22:25
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas ca18det »

stif kirjutas:Saab ümber ehitada nii,et hakkab puhuma juba mingi 1800 rpm-i pealt.Pärnus üks tüüp teeb.
Ehk tead asja olemusest lähemalt rääkida?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Ragnar kirjutas:See ca18det on niigi õrnake oma õlitusega.
Ega ta nüüd nii hull kah pole. Kui õlitase on õige, õige õli sees, pump on vahetatud, midagi hõre pole, siis lastakse ilma muudatusteta 8000, ilma probleemita, erinevalt enamus autodest, mis üle 7300 otsad annavad. Ja ca18det kaas veel isegi hingab üle 7000RPM, kui vaid suurem turbiin oleks ja kui vedrud pole just väsinud.

Halva õlituse puhul ongi hea, kui saab varem spoolima. Pole vaja sama võimsuse saavutamiseks nii palju peenestada. Samuti teeb see ka kepsu elu lihtsamaks. Pigem 0.8bar @ 5000 kui 0.6bar @6000RPM.
Korras CA18DET spoolibki 4-5. käiguga enne 2500RPM juba täis rõhu.
ca18det kirjutas:
stif kirjutas:Saab ümber ehitada nii,et hakkab puhuma juba mingi 1800 rpm-i pealt.Pärnus üks tüüp teeb.
Ehk tead asja olemusest lähemalt rääkida?
Point on selles, et stock regulaator avab 0.35bar juures juba pool heitklappi kuni 0.7 juures juba avab täielikult. Vaja on korralikku boosti kontrollerit - isegi bleed-type BC aitaks, ja kuul-vedru MBC aitab märgatavalt rääkimata EBC'st (elektrooniline rõhuregulaator).

Aitab ka torukollektor, kaane portimine aga neist rohkem aitab näiteks täppis seadistus, et oleks praeguse 2500RPM peal olev võimsus juba 2000 peal, ja turbo "mõtlebki" et on 2500RPM gaase teda ringi ajamas.

Maario, kõige kiiremini saad oma ca18det'i spoolima, kui panned mootorile kaane peale ;) Seni pole mõtet sellistel teemadel, teed ainult oma margi täis, ja võibolla isegi hullemini kui mina :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta