Kuidas turbo madalatel pööretel juba spoolima saada?
Kuidas turbo madalatel pööretel juba spoolima saada?
autoks siis 200sx ja oskab keegi öelda kas on üldse võimalik ja kui on siis kuidas? näiteks 2000 pööret ta võiks juba korralikult puhuda? kas mõni väike lisaturbo aitaks ehk?
Ega ta nüüd nii hull kah pole. Kui õlitase on õige, õige õli sees, pump on vahetatud, midagi hõre pole, siis lastakse ilma muudatusteta 8000, ilma probleemita, erinevalt enamus autodest, mis üle 7300 otsad annavad. Ja ca18det kaas veel isegi hingab üle 7000RPM, kui vaid suurem turbiin oleks ja kui vedrud pole just väsinud.Ragnar kirjutas:See ca18det on niigi õrnake oma õlitusega.
Halva õlituse puhul ongi hea, kui saab varem spoolima. Pole vaja sama võimsuse saavutamiseks nii palju peenestada. Samuti teeb see ka kepsu elu lihtsamaks. Pigem 0.8bar @ 5000 kui 0.6bar @6000RPM.
Korras CA18DET spoolibki 4-5. käiguga enne 2500RPM juba täis rõhu.
Point on selles, et stock regulaator avab 0.35bar juures juba pool heitklappi kuni 0.7 juures juba avab täielikult. Vaja on korralikku boosti kontrollerit - isegi bleed-type BC aitaks, ja kuul-vedru MBC aitab märgatavalt rääkimata EBC'st (elektrooniline rõhuregulaator).ca18det kirjutas:Ehk tead asja olemusest lähemalt rääkida?stif kirjutas:Saab ümber ehitada nii,et hakkab puhuma juba mingi 1800 rpm-i pealt.Pärnus üks tüüp teeb.
Aitab ka torukollektor, kaane portimine aga neist rohkem aitab näiteks täppis seadistus, et oleks praeguse 2500RPM peal olev võimsus juba 2000 peal, ja turbo "mõtlebki" et on 2500RPM gaase teda ringi ajamas.
Maario, kõige kiiremini saad oma ca18det'i spoolima, kui panned mootorile kaane peale


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET