K: audi 4,2 supercharger???
K: audi 4,2 supercharger???
küsimius selline et milline supercharger oleks parim audi 4,2 v8 220 kw mootorile ja millised pihustid oleksid parimad.
Väikesed on, need on praktikas väikesed isegi Porsche 3.6l bokser-6 jaoks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://suxelike.multiply.com/photos/album/4/s4_mootor#1[/img]
kui aretada sinna põlv ja teha bolt on alus, siis saaks mp112 vist sellest otsast paikka.
mõõdud on netis ka täitsa olemas.
http://www.capa.com.au/eaton_mp112_4th.htm
kui aretada sinna põlv ja teha bolt on alus, siis saaks mp112 vist sellest otsast paikka.
mõõdud on netis ka täitsa olemas.
http://www.capa.com.au/eaton_mp112_4th.htm
aga mida arvata sellistest superchargeritest http://www.capa.com.au/vortech.htm või sellistest http://www.capa.com.au/paxton.htm
M112 ei pea ju ilmtingimata silindriridade vahele istutama. Pealegi kui originaalsisselaskekollektorile ta veel otsa istutada, siis tuleb kapotti korralik auk sisse lõigata. Kompressor võib täitsa vabalt ka mootori küljepeale olla paigaldatud.
Vortechi ja Paxtoni osas - tsentrifugaalkompressorid on väga kallid ja omavad tuntavat efekti pööretevahemiku ülemises otsas. Kui juba tsentrifugaali teed minna, siis mina kasutaks Audi V8 küljes Rotrex C38 kompressorit, mille planetaarajam kindlustab mõningase boosti ka madalatel pööretel, pärssimata oluliselt ülemist otsa.
Ma soovitaksin ülelaadehuvilistel eneseharimiseks lugeda näiteks seda artiklit -> http://www.tqhq.ee/dir.php?id=163. Eaton M112 on põhimõtteliselt Roots. Lisaks soovitaksin veel youtubest vaadata videosid Eatoni ja nt Kenne Bell'i või Lysholm'i topeltkruvikompressoritega edasiaidatud autodest - need kompressorid teevad päris omapärast häält, mis paljudele inimestele tugevalt vastukarva käib...
Vortechi ja Paxtoni osas - tsentrifugaalkompressorid on väga kallid ja omavad tuntavat efekti pööretevahemiku ülemises otsas. Kui juba tsentrifugaali teed minna, siis mina kasutaks Audi V8 küljes Rotrex C38 kompressorit, mille planetaarajam kindlustab mõningase boosti ka madalatel pööretel, pärssimata oluliselt ülemist otsa.
Ma soovitaksin ülelaadehuvilistel eneseharimiseks lugeda näiteks seda artiklit -> http://www.tqhq.ee/dir.php?id=163. Eaton M112 on põhimõtteliselt Roots. Lisaks soovitaksin veel youtubest vaadata videosid Eatoni ja nt Kenne Bell'i või Lysholm'i topeltkruvikompressoritega edasiaidatud autodest - need kompressorid teevad päris omapärast häält, mis paljudele inimestele tugevalt vastukarva käib...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
TERE
Ise kasutan sellist Vortechi kompressorit http://www.capa.com.au/vortech_v1t.htm
Soovitan soojalt
Asi lihtne mootori kõrvale monteerida ja rihmaga ülekanne. Ebays saab suht ok hinnaga ( umbes 1000$) korraliku asja.
Ainuke asi selles, et rootskompressoriga saad juba madalamal pöördel maximum väände kätte. Minul maximumvääne 4400rpm.
Ise kasutan sellist Vortechi kompressorit http://www.capa.com.au/vortech_v1t.htm
Soovitan soojalt

Ainuke asi selles, et rootskompressoriga saad juba madalamal pöördel maximum väände kätte. Minul maximumvääne 4400rpm.
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
[quote="Joel"] Kui juba tsentrifugaali teed minna, siis mina kasutaks Audi V8 küljes Rotrex C38 kompressorit, mille planetaarajam kindlustab mõningase boosti ka madalatel pööretel, pärssimata oluliselt ülemist otsa.
quote]
Lugesin artikli läbi. Graafiku poolest meeldis kõige rohkem twin screw kompressor, siis roots. Annavad jõudu juurde juba madalatel põõretel. Roots kompressori miinus oli jõu vähenemine peale 5000 rpm.
Tulles tagasi Eaton m112 ja eaton mp112 juurde, siis need peaksid olema twin screw kompressorid.
Kompressori peab, jah, paigaldama mootori kõrvale.
Kas sellist topelt rullikut, mis läheb väntvõlli otsa on kuskil müügis ka või saab need ka ise kokku keevitada ( teine rullik on olemas)?
Millest peaks olema torustik, mis läheb kompressorist mootorisse ja kui suurt rõhku kompressor toodab?
Kuidas lahendada mootori ülekuumenemise probleem?
quote]
Lugesin artikli läbi. Graafiku poolest meeldis kõige rohkem twin screw kompressor, siis roots. Annavad jõudu juurde juba madalatel põõretel. Roots kompressori miinus oli jõu vähenemine peale 5000 rpm.
Tulles tagasi Eaton m112 ja eaton mp112 juurde, siis need peaksid olema twin screw kompressorid.
Kompressori peab, jah, paigaldama mootori kõrvale.
Kas sellist topelt rullikut, mis läheb väntvõlli otsa on kuskil müügis ka või saab need ka ise kokku keevitada ( teine rullik on olemas)?
Millest peaks olema torustik, mis läheb kompressorist mootorisse ja kui suurt rõhku kompressor toodab?
Kuidas lahendada mootori ülekuumenemise probleem?
Tsentrifugaal on vist sarnane turbole. Jõud kasvab koos põõretega. (graafiku järgi). Ei ole päris kindel kas graafikust õigesti aru sain.sniff21 kirjutas:aga mida arvata sellistest superchargeritest http://www.capa.com.au/vortech.htm või sellistest http://www.capa.com.au/paxton.htm