K: audi 4,2 supercharger???

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

sniff21
Postitusi: 10
Liitunud: 06.04.2009 20:58
Asukoht: tallinn

K: audi 4,2 supercharger???

Postitus Postitas sniff21 »

küsimius selline et milline supercharger oleks parim audi 4,2 v8 220 kw mootorile ja millised pihustid oleksid parimad.
Waixu123
Postitusi: 10
Liitunud: 20.04.2009 18:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Waixu123 »

Tervitused,

Huvitab sama asi. audi s6 4,2 c4 6k. manuaal.
Hetkel on silma jäänud eaton m112.
Kas keegi teab kust saada seda kasutatult või kit- ina?
nt. mõni USA lehekülg.
Kasutaja avatar
topgear
Postitusi: 390
Liitunud: 05.03.2005 18:01
Asukoht: .EU
Kontakt:

Postitus Postitas topgear »

jaaguari kompressor
eaton m112
XJRil on 269kw, X type Ril on 291kw
Kasutaja avatar
topgear
Postitusi: 390
Liitunud: 05.03.2005 18:01
Asukoht: .EU
Kontakt:

Postitus Postitas topgear »

mersu AMG kompressor :roll:
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Mul ka Jaguari M112 müügis. Kes tahab, see otsib.
Waixu123
Postitusi: 10
Liitunud: 20.04.2009 18:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Waixu123 »

hents99 kirjutas:Mul ka Jaguari M112 müügis. Kes tahab, see otsib.
Sul on see vist tartus? 4,2 jaguari oma.
tea kas see audile sobib?
Pidin sulle homme helistama :)
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Bolt-on vist ei sobi ükski. Minul on ta 4.2 mersu mootorile, suhtkoht bolt-on.
Waixu123
Postitusi: 10
Liitunud: 20.04.2009 18:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Waixu123 »

Huvitav kas m90 või mp90 4,2- le ka sobivad?
Manualis on kirjas, et 3,5- 5 l.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Väikesed on, need on praktikas väikesed isegi Porsche 3.6l bokser-6 jaoks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Waixu123
Postitusi: 10
Liitunud: 20.04.2009 18:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Waixu123 »

http://suxelike.multiply.com/photos/album/4/s4_mootor#1[/img]

kui aretada sinna põlv ja teha bolt on alus, siis saaks mp112 vist sellest otsast paikka.

mõõdud on netis ka täitsa olemas.

http://www.capa.com.au/eaton_mp112_4th.htm
sniff21
Postitusi: 10
Liitunud: 06.04.2009 20:58
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas sniff21 »

aga mida arvata sellistest superchargeritest http://www.capa.com.au/vortech.htm või sellistest http://www.capa.com.au/paxton.htm
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Joel »

M112 ei pea ju ilmtingimata silindriridade vahele istutama. Pealegi kui originaalsisselaskekollektorile ta veel otsa istutada, siis tuleb kapotti korralik auk sisse lõigata. Kompressor võib täitsa vabalt ka mootori küljepeale olla paigaldatud.

Vortechi ja Paxtoni osas - tsentrifugaalkompressorid on väga kallid ja omavad tuntavat efekti pööretevahemiku ülemises otsas. Kui juba tsentrifugaali teed minna, siis mina kasutaks Audi V8 küljes Rotrex C38 kompressorit, mille planetaarajam kindlustab mõningase boosti ka madalatel pööretel, pärssimata oluliselt ülemist otsa.

Ma soovitaksin ülelaadehuvilistel eneseharimiseks lugeda näiteks seda artiklit -> http://www.tqhq.ee/dir.php?id=163. Eaton M112 on põhimõtteliselt Roots. Lisaks soovitaksin veel youtubest vaadata videosid Eatoni ja nt Kenne Bell'i või Lysholm'i topeltkruvikompressoritega edasiaidatud autodest - need kompressorid teevad päris omapärast häält, mis paljudele inimestele tugevalt vastukarva käib...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Postitus Postitas AndresZ »

TERE
Ise kasutan sellist Vortechi kompressorit http://www.capa.com.au/vortech_v1t.htm
Soovitan soojalt :) Asi lihtne mootori kõrvale monteerida ja rihmaga ülekanne. Ebays saab suht ok hinnaga ( umbes 1000$) korraliku asja.
Ainuke asi selles, et rootskompressoriga saad juba madalamal pöördel maximum väände kätte. Minul maximumvääne 4400rpm.
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Waixu123
Postitusi: 10
Liitunud: 20.04.2009 18:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Waixu123 »

[quote="Joel"] Kui juba tsentrifugaali teed minna, siis mina kasutaks Audi V8 küljes Rotrex C38 kompressorit, mille planetaarajam kindlustab mõningase boosti ka madalatel pööretel, pärssimata oluliselt ülemist otsa.
quote]

Lugesin artikli läbi. Graafiku poolest meeldis kõige rohkem twin screw kompressor, siis roots. Annavad jõudu juurde juba madalatel põõretel. Roots kompressori miinus oli jõu vähenemine peale 5000 rpm.

Tulles tagasi Eaton m112 ja eaton mp112 juurde, siis need peaksid olema twin screw kompressorid.
Kompressori peab, jah, paigaldama mootori kõrvale.

Kas sellist topelt rullikut, mis läheb väntvõlli otsa on kuskil müügis ka või saab need ka ise kokku keevitada ( teine rullik on olemas)?

Millest peaks olema torustik, mis läheb kompressorist mootorisse ja kui suurt rõhku kompressor toodab?

Kuidas lahendada mootori ülekuumenemise probleem?
Waixu123
Postitusi: 10
Liitunud: 20.04.2009 18:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Waixu123 »

sniff21 kirjutas:aga mida arvata sellistest superchargeritest http://www.capa.com.au/vortech.htm või sellistest http://www.capa.com.au/paxton.htm
Tsentrifugaal on vist sarnane turbole. Jõud kasvab koos põõretega. (graafiku järgi). Ei ole päris kindel kas graafikust õigesti aru sain.
Vasta