M: UUS TURBO K31

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

M: UUS TURBO K31

Postitus Postitas RICE BURNER »

SELLE TÕSISE KÕRVITSA HIND OLEKS VAID 10000 EEKI-I
Täpsema info saamiseks PS.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
EQeddy
Postitusi: 9
Liitunud: 23.08.2005 21:31
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas EQeddy »

Mitu bar'i asi välja pumpab....kas 3.0 150kw paneb laulma see turbo......
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Ilmselt 3,0 + mootorile see turbo kõige paremini sobibki.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Max. flow rate 0.58 kg/s
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
EQeddy
Postitusi: 9
Liitunud: 23.08.2005 21:31
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas EQeddy »

Ag sul on nagu ylejänud asjad selle turbo jaox olemas ve....need vidinad mis selle kõrvitsa ja mootori õieti laulma paneb.....ve on sul ainult kõrvits
iff2
Postitusi: 13
Liitunud: 13.08.2005 17:29

Postitus Postitas iff2 »

Tahaks rohkem inffi selle turbo kohta. Kas tal lag liiga suureks ei lähe 2,5 mootoril?Kas tegemist kuullaager turboga? Palju ta umbes HP välja puhub? Saaks äkki mõne lingi ka siia tutvustuseks :roll:
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

õhutootlikus annab mingi umbkaudse aimuse millega tegu. 0.58kg/sek ~ 1.276 lbs/sek ~ 76.5 lbs/min (Garretti kasutatavates mõõtühikutes)
Jämedalt 1lbs/min toodab bensiinimootoril 9.5-10.5hj ->726-803hj
Isiklikult alla 3liitrisele mootorile seda ei soovitaks. Flow mape ja muid specse tahaks isegi näha/teada, kui neid oleks ainult kuskilt võtta.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

:!: 9000-
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

KKK turbotele olen mina saanud kätte vaid K27 mapid, teisi KKK (nüüd Borg-Warner) ei avalda. On võimalik siiski tutvuse kaudu leida.
Teine variant. On olemas USAs mees nimega James Bufkin, kes on ekspert KKK turbote alal, tema on teinud kogemuste põhjal nn vastavuse tabeli Garretti turbotega. Need pole 100% kattuvad, aga enamasti 90% ulatuses, et üldpildi kätte saaks. Mõni aeg tagasi oli väike kokkuvõttev taoline tabel üleval motorgeek-i foorumis.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

ma olen ise näinud ka K-16/24/26, kuskil netis need isegi üleval olnud. Suuremate pumpade kohta jällegi tühjus.
Mõned päevad tagasi muidu helistas meie partner otse Holseti tehasesse, et küsida konkreetse turbo specse. Sellepeale aga vastati - this is confidential information, sorry :-D
Samas Holset ja KKK on väga head ja töökindlad turbod (Holseti kohta öeldakse - bullet proof), lihtsalt nad ei üritagi performance turbode turu suunal tegutseda
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

2,5 bmw'le sobib kah? k26 jääb väikseks.... :?
Kasutaja avatar
leg200
Postitusi: 16
Liitunud: 29.11.2004 20:23
Asukoht: Keila

Postitus Postitas leg200 »

Hunnik erinevaid kaarte on siin väljas:
http://not2fast.com/turbo/maps/all.html
Subaru Legacy turbo
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Joel »

Kas ma saan õigesti aru, et selle K31 õhutootlikkus on ca 2x suurem kui Garrett GT40 turbol? Kui teda aga võrrelda Holset HX50'ga, kuidas siis seis jääks? Kas on aimu missugune tuleks K31 turbolävi ca 3.5-liitrise mootori puhul (single turbo V8 settingus)?
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

päris kahekordne flowrate nüüd kindlasti ei ole. GT40R flowmap: http://www.atpturbo.com/root/maps/gt40r.htm
Nagu juba eelnevalt rääkisin, pole kahjuks K-31 flowmapi. Ei ole sellest lähtuvalt ka aimu millise PrR juures see 0.58kg/s (76lbs/min) tuleb. GT40R compressori maxflow paistab olevat 70lbs kanti, muidugi efektiivsus selles kohas on väga madal. Kuidas aga KKK oma max flowrate`i annab ei tea, seega mingeid järeldusi sobivuse kohta võid ise üritada teha ;)
Sisetunde järgi võiks siiski öelda, et V8 ja 3.5 juba keerutaks kuuma tiivikut päris edukalt ning tootlikust paistab piisavalt ilmselt olema :)
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Vasta