M: UUS TURBO K31
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
M: UUS TURBO K31
SELLE TÕSISE KÕRVITSA HIND OLEKS VAID 10000 EEKI-I
Täpsema info saamiseks PS.
Täpsema info saamiseks PS.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
õhutootlikus annab mingi umbkaudse aimuse millega tegu. 0.58kg/sek ~ 1.276 lbs/sek ~ 76.5 lbs/min (Garretti kasutatavates mõõtühikutes)
Jämedalt 1lbs/min toodab bensiinimootoril 9.5-10.5hj ->726-803hj
Isiklikult alla 3liitrisele mootorile seda ei soovitaks. Flow mape ja muid specse tahaks isegi näha/teada, kui neid oleks ainult kuskilt võtta.
Jämedalt 1lbs/min toodab bensiinimootoril 9.5-10.5hj ->726-803hj
Isiklikult alla 3liitrisele mootorile seda ei soovitaks. Flow mape ja muid specse tahaks isegi näha/teada, kui neid oleks ainult kuskilt võtta.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
KKK turbotele olen mina saanud kätte vaid K27 mapid, teisi KKK (nüüd Borg-Warner) ei avalda. On võimalik siiski tutvuse kaudu leida.
Teine variant. On olemas USAs mees nimega James Bufkin, kes on ekspert KKK turbote alal, tema on teinud kogemuste põhjal nn vastavuse tabeli Garretti turbotega. Need pole 100% kattuvad, aga enamasti 90% ulatuses, et üldpildi kätte saaks. Mõni aeg tagasi oli väike kokkuvõttev taoline tabel üleval motorgeek-i foorumis.
Teine variant. On olemas USAs mees nimega James Bufkin, kes on ekspert KKK turbote alal, tema on teinud kogemuste põhjal nn vastavuse tabeli Garretti turbotega. Need pole 100% kattuvad, aga enamasti 90% ulatuses, et üldpildi kätte saaks. Mõni aeg tagasi oli väike kokkuvõttev taoline tabel üleval motorgeek-i foorumis.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
ma olen ise näinud ka K-16/24/26, kuskil netis need isegi üleval olnud. Suuremate pumpade kohta jällegi tühjus.
Mõned päevad tagasi muidu helistas meie partner otse Holseti tehasesse, et küsida konkreetse turbo specse. Sellepeale aga vastati - this is confidential information, sorry
Samas Holset ja KKK on väga head ja töökindlad turbod (Holseti kohta öeldakse - bullet proof), lihtsalt nad ei üritagi performance turbode turu suunal tegutseda
Mõned päevad tagasi muidu helistas meie partner otse Holseti tehasesse, et küsida konkreetse turbo specse. Sellepeale aga vastati - this is confidential information, sorry

Samas Holset ja KKK on väga head ja töökindlad turbod (Holseti kohta öeldakse - bullet proof), lihtsalt nad ei üritagi performance turbode turu suunal tegutseda
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kas ma saan õigesti aru, et selle K31 õhutootlikkus on ca 2x suurem kui Garrett GT40 turbol? Kui teda aga võrrelda Holset HX50'ga, kuidas siis seis jääks? Kas on aimu missugune tuleks K31 turbolävi ca 3.5-liitrise mootori puhul (single turbo V8 settingus)?
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
päris kahekordne flowrate nüüd kindlasti ei ole. GT40R flowmap: http://www.atpturbo.com/root/maps/gt40r.htm
Nagu juba eelnevalt rääkisin, pole kahjuks K-31 flowmapi. Ei ole sellest lähtuvalt ka aimu millise PrR juures see 0.58kg/s (76lbs/min) tuleb. GT40R compressori maxflow paistab olevat 70lbs kanti, muidugi efektiivsus selles kohas on väga madal. Kuidas aga KKK oma max flowrate`i annab ei tea, seega mingeid järeldusi sobivuse kohta võid ise üritada teha
Sisetunde järgi võiks siiski öelda, et V8 ja 3.5 juba keerutaks kuuma tiivikut päris edukalt ning tootlikust paistab piisavalt ilmselt olema
Nagu juba eelnevalt rääkisin, pole kahjuks K-31 flowmapi. Ei ole sellest lähtuvalt ka aimu millise PrR juures see 0.58kg/s (76lbs/min) tuleb. GT40R compressori maxflow paistab olevat 70lbs kanti, muidugi efektiivsus selles kohas on väga madal. Kuidas aga KKK oma max flowrate`i annab ei tea, seega mingeid järeldusi sobivuse kohta võid ise üritada teha

Sisetunde järgi võiks siiski öelda, et V8 ja 3.5 juba keerutaks kuuma tiivikut päris edukalt ning tootlikust paistab piisavalt ilmselt olema

www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia