Wastegate varda regulleerimine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Jaanus1
Postitusi: 7
Liitunud: 07.12.2008 19:55
Asukoht: Tallinn, Kesklinn

Wastegate varda regulleerimine

Postitus Postitas Jaanus1 »

Kas keegi oskab infot anda, kuidas peaks olema õieti varras regullitud? Kui uue turbo sain, siis millegipärast ei olnud asi paigas. Wastgate ei tõmmanud normaalolekus klapikest kinni ja luugil oli koguaeg vahe sees. Vähese info põhjal mis ma olen leidnud, räägitakse et varras peaks vedruga 1-3mm lühem olema...

Valgustage mind, kuidas need asjad käivad :oops:
Väike pildike sellest turbost:
Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Keeradki nii, et kui klapp on täiesti suletud, siis varrast peaks veidi venitama, et ta külge istuks.
See garanteerib selle, et klapp ikka korralikult suletud oleks.

Iseasi on see, kui soovitakse, et acutaator veidi rohkem boosti hoiaks, siis keeratakse vedru eelpinge lihtsalt suuremaks,
venitatakse varrast pikemalt enne kui ta klapi varre külge istub.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jaanus1
Postitusi: 7
Liitunud: 07.12.2008 19:55
Asukoht: Tallinn, Kesklinn

Postitus Postitas Jaanus1 »

Seda ma mõtlesin jah, aga kui veidi...
Kui venitada vardani 1mm või 3mm, see vahe peaks suht suur olema?
Kardan, et kui vähe pingutan siis ei teki piisavalt vajaliku rõhku...
Mihkel kirjutas:Keeradki nii, et kui klapp on täiesti suletud, siis varrast peaks veidi venitama, et ta külge istuks.
See garanteerib selle, et klapp ikka korralikult suletud oleks.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Rõhu määrab ikkagi acutaatori vedru + 90% juhtudest juhitakse acutaatorit veer eraldi solenoidist, mis tegeliku rõhu paika paneb.
Acutaatori enda vedru määrab ainult baasrõhu, mida kasutatakse siis kui midagi mootorijuhtimises juhtub ja hädarežiimile üle lükatakse mootor.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Mis turboga tegu?
Ja kust ostsid sellise?
Tel. 5654585
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Mihkel kirjutas:Rõhu määrab ikkagi acutaatori vedru + 90% juhtudest juhitakse acutaatorit veer eraldi solenoidist, mis tegeliku rõhu paika paneb.
Acutaatori enda vedru määrab ainult baasrõhu, mida kasutatakse siis kui midagi mootorijuhtimises juhtub ja hädarežiimile üle lükatakse mootor.
sellega ikka arvestatakse, et kui keeratakse liiga pingule asi, siis ei lõpus acutaator enam ei suuda avaneda?

või olen ise millegist valesti aru saanud ? :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No kui sa rõhku laes tahad hoida, siis polegi lõpus teda väga palju avada vaja.
Lisaks kui sa vaatad enamuse autode originaal DP flantse, siis see klapp saab üldse imevähe liikuda.
Ei käi stockis paljudel nii, et 90 kraadi lahti avab, kui 30 kraadi avanema mahub on juba hästi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tehnic
Postitusi: 119
Liitunud: 14.11.2007 22:58
Asukoht: Läänemaa-Tallinn

Postitus Postitas tehnic »

mulle juhtus kätte vw 1.9td turbo..kus ka see varras nagu on aga kui väljalaske august sisse vaadata paistab turbiin aga wastegate klappi pole..kas see varras siis võib olla labade nurga muutmiseks ja audil siis mingit wastegate klappi polegi kuskil originaalis? :roll:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Just nii see ilmselt ongi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

See muutuva geomeetriaga. liigutab sees labasi.
Tel. 5654585
tehnic
Postitusi: 119
Liitunud: 14.11.2007 22:58
Asukoht: Läänemaa-Tallinn

Postitus Postitas tehnic »

aga siis ma pean ju bensukale paigaldades eraldi wastegate klapi panema :? olen ma õigesti aru saanud et diislil pole sellepärast WG vaja et tal pole segusiibrit mis turbo tööd takistaks?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

WG on vajalik boosti reguleerimiseks, seal pole midagi ühist segusiibriga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

tehnic kirjutas:aga siis ma pean ju bensukale paigaldades eraldi wastegate klapi panema :? olen ma õigesti aru saanud et diislil pole sellepärast WG vaja et tal pole segusiibrit mis turbo tööd takistaks?
Just, pead paigaldama WG kui tegemist on bensukaga. Diislitel on muutuv geomeetria ja eraldi WG`d pole. Geomeetria juhtimine peab korras olema.
Vasta