Rõve piinav fuelcutt
Rõve piinav fuelcutt
Audi a4 1,8 t aeb motoga.
muud pole tehtud kui forge two way ja MBC.
rõhk on phmt stock.
ja saadan loobib aeg ajalt fuel cutti.
ja kui on rämedalt loopinud ja korraks süüde välja kohe sisse tagasi, läheb nagu korda.
milles sis nagu probleem on...
millegipärast ei usu, et chip selle probleemi lambist lahendaks.
et panna aga kivi mis kannatab kuni 1,5 bar sõita ja sis tore küll.
muud pole tehtud kui forge two way ja MBC.
rõhk on phmt stock.
ja saadan loobib aeg ajalt fuel cutti.
ja kui on rämedalt loopinud ja korraks süüde välja kohe sisse tagasi, läheb nagu korda.
milles sis nagu probleem on...
millegipärast ei usu, et chip selle probleemi lambist lahendaks.
et panna aga kivi mis kannatab kuni 1,5 bar sõita ja sis tore küll.
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
Aga kuidas saab rõhuleke tekitada sellist probleemi??
see tähendaks, et liiga rikkaks lööks segu ja rõhk langeks tootmise ajal järsult. või reageerib VAG-i mootor millelegi muule??
rõhutesti pole viitsind teha ja ei kavatsegi teha, sest varsti läheb suur cooler ette koos teise torustikuga.
aga teada tahaks ikka kas selline probleem võib olla siis sellisest asjast tingitud...
see tähendaks, et liiga rikkaks lööks segu ja rõhk langeks tootmise ajal järsult. või reageerib VAG-i mootor millelegi muule??
rõhutesti pole viitsind teha ja ei kavatsegi teha, sest varsti läheb suur cooler ette koos teise torustikuga.
aga teada tahaks ikka kas selline probleem võib olla siis sellisest asjast tingitud...
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
nu chippida tuleb igaljuhul, aga imelik on see, et kuidas asi saab reageerida süüte sisse välja keeramisele. käisin linnas sõitmas korra ja proovisin ja ongi konkreetselt nii, et keerad pärast kakkumist süüte korraks välja ja auto uuesti käima ja enam ei tõmble. siis sõitsin mingi 15 min ja krt hakkas jälle.
ja hullemini...
ja hullemini...
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
ega chippi pole proovinud?h4rz kirjutas:Kasutasin ka mingi pool aastat MBC-d. Mootor täpselt sama. Rõhku kruttisin 0.5-0.8 bari vahemikus ja vahepeal tõesti oli häiriv fuelcut. Isegi 0.5 bari peal hakkas mõnikord kakkuma. Lõpuks hakkas päris kõvasti häirima ja viskasin vahelt minema.
Best ET 13,414@A4