Rõve piinav fuelcutt

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Ahti
Postitusi: 80
Liitunud: 01.06.2007 12:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Rõve piinav fuelcutt

Postitus Postitas Ahti »

Audi a4 1,8 t aeb motoga.
muud pole tehtud kui forge two way ja MBC.
rõhk on phmt stock.
ja saadan loobib aeg ajalt fuel cutti.
ja kui on rämedalt loopinud ja korraks süüde välja kohe sisse tagasi, läheb nagu korda.
milles sis nagu probleem on...
millegipärast ei usu, et chip selle probleemi lambist lahendaks.
et panna aga kivi mis kannatab kuni 1,5 bar sõita ja sis tore küll.
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
quintus
Postitusi: 248
Liitunud: 28.01.2008 19:35
Asukoht: Võru

Postitus Postitas quintus »

mul tegi sama jama kui coolerilõdviku pooleks lõi :(
Ahti
Postitusi: 80
Liitunud: 01.06.2007 12:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ahti »

Aga kuidas saab rõhuleke tekitada sellist probleemi??
see tähendaks, et liiga rikkaks lööks segu ja rõhk langeks tootmise ajal järsult. või reageerib VAG-i mootor millelegi muule??
rõhutesti pole viitsind teha ja ei kavatsegi teha, sest varsti läheb suur cooler ette koos teise torustikuga.
aga teada tahaks ikka kas selline probleem võib olla siis sellisest asjast tingitud...
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
h4rz
Postitusi: 39
Liitunud: 09.07.2007 14:51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas h4rz »

Kasutasin ka mingi pool aastat MBC-d. Mootor täpselt sama. Rõhku kruttisin 0.5-0.8 bari vahemikus ja vahepeal tõesti oli häiriv fuelcut. Isegi 0.5 bari peal hakkas mõnikord kakkuma. Lõpuks hakkas päris kõvasti häirima ja viskasin vahelt minema.
Ahti
Postitusi: 80
Liitunud: 01.06.2007 12:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ahti »

nu chippida tuleb igaljuhul, aga imelik on see, et kuidas asi saab reageerida süüte sisse välja keeramisele. käisin linnas sõitmas korra ja proovisin ja ongi konkreetselt nii, et keerad pärast kakkumist süüte korraks välja ja auto uuesti käima ja enam ei tõmble. siis sõitsin mingi 15 min ja krt hakkas jälle.
ja hullemini...
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
Imres
Postitusi: 44
Liitunud: 29.05.2007 22:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Imres »

h4rz kirjutas:Kasutasin ka mingi pool aastat MBC-d. Mootor täpselt sama. Rõhku kruttisin 0.5-0.8 bari vahemikus ja vahepeal tõesti oli häiriv fuelcut. Isegi 0.5 bari peal hakkas mõnikord kakkuma. Lõpuks hakkas päris kõvasti häirima ja viskasin vahelt minema.
ega chippi pole proovinud?
Best ET 13,414@A4
Ahti
Postitusi: 80
Liitunud: 01.06.2007 12:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ahti »

to imres küssa, et kui ta 0,8 ja 0,5 bari vahel sõitis sis vist küll chipi polnud.
huvitav, et palju see 150 kw chip nagu tegelt rõhumäppi on?!
kas mingi 1,5 bar-i juures kooleks ikke ära jälle v.
mitte, et orikas turbiin suudaks üle 1,4 üldse lükata.
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
Imres
Postitusi: 44
Liitunud: 29.05.2007 22:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Imres »

Ei ei, pärast seda kui kodanik MBC maha võttis ega pole chippi ajusse saanud. seda mõtlesin
Best ET 13,414@A4
h4rz
Postitusi: 39
Liitunud: 09.07.2007 14:51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas h4rz »

Ei ole chippinud. Ei tea kas on mõtet, veits teised plaanid vist. :)
Vasta