C20xe kolvid.

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Veix88
Postitusi: 34
Liitunud: 19.11.2008 14:21
Asukoht: Rakvere

C20xe kolvid.

Postitus Postitas Veix88 »

Plaan siis c20xe -le turbo peale istutada. Nüüd terve talv aega asja ehitada ja vaikselt vajalikke vidinaid osta :D. Esimese asjana tahakski kolvid lasta ära treida. Oskab keegi öelda, palju oleks vaja originaal c20xe kolve pealt maha treida, et saaks turbotamiseks normaalse surveastme ? Xe originaal on 10:8:1 aga tahaks saada vähemalt 9:1. Oskab keegi tegijat soovitada või teeb keegi ise ? Mootorile panen ka c20let-i plokikaanetihendi.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Aga pane kohe paksem metalltihend, mis surveastme madalamaks toob?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Veix88
Postitusi: 34
Liitunud: 19.11.2008 14:21
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Veix88 »

c20let-i plokaane tihend jääb õhukeseks ?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

LET ja XE surveastme vahe ikka kolbides mitte kaanetihendis.
Tihendid neil ilmselt sama paksud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Veix88
Postitusi: 34
Liitunud: 19.11.2008 14:21
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Veix88 »

See paksem metallist tihend oleks tegelt igati hea lahendus. Sest praegu ma ei plaanikski rohkem kui 0,6 bari sellesse mootorisse sisse lasta....
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stryk3r »

osta olavil keisei-racingust woesneri kolvid leti omad siis sul surveaste on 8.5:1 ja smp kepsud ;) l2heb sulle maksma umbes 18k eesti krooni :D endale tellitud ja k2tte saadud ;)
Veix88
Postitusi: 34
Liitunud: 19.11.2008 14:21
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Veix88 »

Asi ongi selles, et praegune eelarve ei luba seda teha :D, tulevikus kunagi vb teeb midagi sellist. Praegu piirduks sellega, et asi tiksuks ilusti ja saaks igapäevaselt kasutada. 0,6 bari juures ei tohiks midagi hirmsat olla ka veel. Ascona c esisillaga ja lyhikese f-16 käigukastiga pole selle jõuga suurt midagi teha niikuinii :D

Aga mis oleks hetkel mõtekam, kas lasta treida kolvid pealt ära või osta paksem metallist tihend(kui paks peaks see minimaalselt olema) ?
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stryk3r »

mingi 1.2 mm
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

stryk3r kirjutas:mingi 1.2 mm
Mille alusel sa seda väidad? :roll:
Minu arvutuset järgi on 1.2mm tihengia surveaste 9.6:1 umbes.
Pigem ikka 1.7mm või isegi pakem, kui saada on.
Viimati muutis cthen, 30.11.2008 14:27, muudetud 1 kord kokku.
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stryk3r »

cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

stryk3r kirjutas:kui tellid sealt 7 t66p2eva ja kohal :P tellisin endale turbo v2ljalaske kollet ;)

0.8mm

http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html

1.2mm

http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html

1.5mm

http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html
Palju sealt veel postitamine maksaB?
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stryk3r »

ei maksa midagi lihtsalt inimene kysis ja kohe sai linki mitte et ei hakka otsima ;) r22gi mida iganes ;)
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Tegelikult ei ole ju vahet kui palju sa kaant tõstad ja mis surveastme siis saad sest se on ju vaid 1 osa "surveastmest".....Ei ole olemas sellist numbrit milleni staatilise surveastme viimine mootorit päästaks kuna lisaks sellele tuleb mängu ka dünaamiline surveaste mis teinekord määra ehk rohkemgi.

Kui piisavalt arvutada ei oska (Mina kah ei oska) siis tuleb jah lihtsalt kaant tõsta ja loota et se on hea. Pea meeles ka seda, et väga palju tõstes läheb nukkvõlli ajastus liialt varaseks.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

jeff01 kirjutas:Tegelikult ei ole ju vahet kui palju sa kaant tõstad ja mis surveastme siis saad sest se on ju vaid 1 osa "surveastmest".....Ei ole olemas sellist numbrit milleni staatilise surveastme viimine mootorit päästaks kuna lisaks sellele tuleb mängu ka dünaamiline surveaste mis teinekord määra ehk rohkemgi.

Kui piisavalt arvutada ei oska (Mina kah ei oska) siis tuleb jah lihtsalt kaant tõsta ja loota et se on hea. Pea meeles ka seda, et väga palju tõstes läheb nukkvõlli ajastus liialt varaseks.
Milliselt maalt peaks kindlasti reguleeritavat nukaratast kasutama?
(ehk kui palju saab tõsta ilma, et nukkvõlli ajasuts liialt paigast ära ei läheks?)
SharkRider
Postitusi: 45
Liitunud: 25.01.2007 19:59

Postitus Postitas SharkRider »

Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.
Vasta