C20xe kolvid.
C20xe kolvid.
Plaan siis c20xe -le turbo peale istutada. Nüüd terve talv aega asja ehitada ja vaikselt vajalikke vidinaid osta :D. Esimese asjana tahakski kolvid lasta ära treida. Oskab keegi öelda, palju oleks vaja originaal c20xe kolve pealt maha treida, et saaks turbotamiseks normaalse surveastme ? Xe originaal on 10:8:1 aga tahaks saada vähemalt 9:1. Oskab keegi tegijat soovitada või teeb keegi ise ? Mootorile panen ka c20let-i plokikaanetihendi.
Aga pane kohe paksem metalltihend, mis surveastme madalamaks toob?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
LET ja XE surveastme vahe ikka kolbides mitte kaanetihendis.
Tihendid neil ilmselt sama paksud.
Tihendid neil ilmselt sama paksud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Asi ongi selles, et praegune eelarve ei luba seda teha :D, tulevikus kunagi vb teeb midagi sellist. Praegu piirduks sellega, et asi tiksuks ilusti ja saaks igapäevaselt kasutada. 0,6 bari juures ei tohiks midagi hirmsat olla ka veel. Ascona c esisillaga ja lyhikese f-16 käigukastiga pole selle jõuga suurt midagi teha niikuinii :D
Aga mis oleks hetkel mõtekam, kas lasta treida kolvid pealt ära või osta paksem metallist tihend(kui paks peaks see minimaalselt olema) ?
Aga mis oleks hetkel mõtekam, kas lasta treida kolvid pealt ära või osta paksem metallist tihend(kui paks peaks see minimaalselt olema) ?
Mille alusel sa seda väidad?stryk3r kirjutas:mingi 1.2 mm

Minu arvutuset järgi on 1.2mm tihengia surveaste 9.6:1 umbes.
Pigem ikka 1.7mm või isegi pakem, kui saada on.
Viimati muutis cthen, 30.11.2008 14:27, muudetud 1 kord kokku.
kui tellid sealt 7 t66p2eva ja kohal :P tellisin endale turbo v2ljalaske kollet 
0.8mm
http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html
1.2mm
http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html
1.5mm
http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html

0.8mm
http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html
1.2mm
http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html
1.5mm
http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html
Palju sealt veel postitamine maksaB?stryk3r kirjutas:kui tellid sealt 7 t66p2eva ja kohal :P tellisin endale turbo v2ljalaske kollet
0.8mm
http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html
1.2mm
http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html
1.5mm
http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html
Tegelikult ei ole ju vahet kui palju sa kaant tõstad ja mis surveastme siis saad sest se on ju vaid 1 osa "surveastmest".....Ei ole olemas sellist numbrit milleni staatilise surveastme viimine mootorit päästaks kuna lisaks sellele tuleb mängu ka dünaamiline surveaste mis teinekord määra ehk rohkemgi.
Kui piisavalt arvutada ei oska (Mina kah ei oska) siis tuleb jah lihtsalt kaant tõsta ja loota et se on hea. Pea meeles ka seda, et väga palju tõstes läheb nukkvõlli ajastus liialt varaseks.
Kui piisavalt arvutada ei oska (Mina kah ei oska) siis tuleb jah lihtsalt kaant tõsta ja loota et se on hea. Pea meeles ka seda, et väga palju tõstes läheb nukkvõlli ajastus liialt varaseks.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Milliselt maalt peaks kindlasti reguleeritavat nukaratast kasutama?jeff01 kirjutas:Tegelikult ei ole ju vahet kui palju sa kaant tõstad ja mis surveastme siis saad sest se on ju vaid 1 osa "surveastmest".....Ei ole olemas sellist numbrit milleni staatilise surveastme viimine mootorit päästaks kuna lisaks sellele tuleb mängu ka dünaamiline surveaste mis teinekord määra ehk rohkemgi.
Kui piisavalt arvutada ei oska (Mina kah ei oska) siis tuleb jah lihtsalt kaant tõsta ja loota et se on hea. Pea meeles ka seda, et väga palju tõstes läheb nukkvõlli ajastus liialt varaseks.
(ehk kui palju saab tõsta ilma, et nukkvõlli ajasuts liialt paigast ära ei läheks?)
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 25.01.2007 19:59
Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.