K: Turbo scorpiole?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
tonn
Postitusi: 11
Liitunud: 26.11.2008 12:49
Asukoht: Raplamaa

K: Turbo scorpiole?

Postitus Postitas tonn »

Tere foorumlased. Plaan scorpiole turbo,või turbod paigaldada,aga ei oska arvata millist,või milliseid.
Masinal 2,9L V6. 110kw. Kas saaks ühega hakkama,või peab kaks olema,mida soovitate?

Tänud ette ära...
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Re: K: Turbo scorpiole?

Postitus Postitas Fog »

Räägi kasutajaga Hents99

Tal vist midagi sellist kuskil.
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Kui teostuse hinna teada saad siis ilmselt loobud asjast.
Tel. 5654585
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

No fordi tuunitakse fordi moodi - odavalt. Mingi ca 300hp (rohkem muud jupid väga vist ei kannatagi fordil) saab stock mootorist turbotega kätte küll. Ilma progeajuta, suuremate pihustite + lisapihustitega.

Turbod maksavad vast 1k/tk, cooler 500-1000.- paar torujuppi 1000.- sisse+väljalaske jaoks, flantsid, pihustid.

Niiviisi saab teha, segu paika otsast lõpuni ei saa, siis oleks vaja aju ringi mappida. Igapäeva autot vast nii ei teeks.

Ehk säästuprojekt. Ma põhimõtteliselt fordi räbalasse investeerima ei hakka. Jääb nii nagu on. 8-900kg`d liigutab umbkaudu 300hp küll.

Kallis selline tegemine pole, iseasi, mis tast saada tahetakse.
tonn
Postitusi: 11
Liitunud: 26.11.2008 12:49
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas tonn »

Võimsust juurde natuke vaja. See peaks olema selline et moto ikka vastu peaks ,mitte väga jõhkrat juurde. Vahest vahva trassil kiirendada jne..
Kasutaja avatar
CreAtive1
Postitusi: 39
Liitunud: 25.07.2008 22:24
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas CreAtive1 »

Edu turbotamisel. :)
Aga olen kuulnud nende fordide V6,te kohta et nod ei armasta eriti pöördeid ja kõva vintti andmist . :roll:
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Kui sa nüüd nende mootorite ehitusele mõtled, siis tundub üsna loogiline. 6500-7000rpm võiks tõesti piirajaks jääda.

Lahe asi on see, et kui mootori kotti lased ja ise nokitsed, siis 500.- eest saad lammarist uue(kasutatud) mootori või vähemalt alumise otsa. :-D

Käigukast on suht nõrk koht. Mul capril on MT75, aga seegi ei tundu just tugevana, malmkärakatel murdub peavõll esimese parema pidamisega. Isegi 2.8i k-jet mootoriga, nii turbo kui ka N/A otsas.
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

Hents99, said selle pilli minu käest muretsetud ecuga liikvele, kas map andurid olid korras ilusti?
tonn
Postitusi: 11
Liitunud: 26.11.2008 12:49
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas tonn »

Scorpa V6(110kw) on väga kõva mootor. Eks kõigil motodel tuleb põõrdeid mõistlikult anda.Plaanin sõitu ja väikest rallit teha norm põõretega ja tahan nende põõrete juures nõks jõudu juurde. Tore oleks lumisel teel ja kurvides 120ga vigurdada,kui jääd pole jääb neljandaga jõudu tiba väheks.(see lihtsalt näide)
Selle mootori turbotamisest ei tea ma midagi,aga kolm sellist masinat on olnud,kõiki sõiduviise on harrastatud ja mootor on viimane mis järgi annab. Üks oli nii läbi et jalad läksid põhjast läbi,pea 400 000km oli sõitnud,nädal proovisin jagu saada aga ei õnnestunud,räme moto lõhkumine oli,võibolla turbo oleks aidanud!! :)
Vasta