K: Turbo scorpiole?
K: Turbo scorpiole?
Tere foorumlased. Plaan scorpiole turbo,või turbod paigaldada,aga ei oska arvata millist,või milliseid.
Masinal 2,9L V6. 110kw. Kas saaks ühega hakkama,või peab kaks olema,mida soovitate?
Tänud ette ära...
Masinal 2,9L V6. 110kw. Kas saaks ühega hakkama,või peab kaks olema,mida soovitate?
Tänud ette ära...
No fordi tuunitakse fordi moodi - odavalt. Mingi ca 300hp (rohkem muud jupid väga vist ei kannatagi fordil) saab stock mootorist turbotega kätte küll. Ilma progeajuta, suuremate pihustite + lisapihustitega.
Turbod maksavad vast 1k/tk, cooler 500-1000.- paar torujuppi 1000.- sisse+väljalaske jaoks, flantsid, pihustid.
Niiviisi saab teha, segu paika otsast lõpuni ei saa, siis oleks vaja aju ringi mappida. Igapäeva autot vast nii ei teeks.
Ehk säästuprojekt. Ma põhimõtteliselt fordi räbalasse investeerima ei hakka. Jääb nii nagu on. 8-900kg`d liigutab umbkaudu 300hp küll.
Kallis selline tegemine pole, iseasi, mis tast saada tahetakse.
Turbod maksavad vast 1k/tk, cooler 500-1000.- paar torujuppi 1000.- sisse+väljalaske jaoks, flantsid, pihustid.
Niiviisi saab teha, segu paika otsast lõpuni ei saa, siis oleks vaja aju ringi mappida. Igapäeva autot vast nii ei teeks.
Ehk säästuprojekt. Ma põhimõtteliselt fordi räbalasse investeerima ei hakka. Jääb nii nagu on. 8-900kg`d liigutab umbkaudu 300hp küll.
Kallis selline tegemine pole, iseasi, mis tast saada tahetakse.
Kui sa nüüd nende mootorite ehitusele mõtled, siis tundub üsna loogiline. 6500-7000rpm võiks tõesti piirajaks jääda.
Lahe asi on see, et kui mootori kotti lased ja ise nokitsed, siis 500.- eest saad lammarist uue(kasutatud) mootori või vähemalt alumise otsa.
Käigukast on suht nõrk koht. Mul capril on MT75, aga seegi ei tundu just tugevana, malmkärakatel murdub peavõll esimese parema pidamisega. Isegi 2.8i k-jet mootoriga, nii turbo kui ka N/A otsas.
Lahe asi on see, et kui mootori kotti lased ja ise nokitsed, siis 500.- eest saad lammarist uue(kasutatud) mootori või vähemalt alumise otsa.

Käigukast on suht nõrk koht. Mul capril on MT75, aga seegi ei tundu just tugevana, malmkärakatel murdub peavõll esimese parema pidamisega. Isegi 2.8i k-jet mootoriga, nii turbo kui ka N/A otsas.
Scorpa V6(110kw) on väga kõva mootor. Eks kõigil motodel tuleb põõrdeid mõistlikult anda.Plaanin sõitu ja väikest rallit teha norm põõretega ja tahan nende põõrete juures nõks jõudu juurde. Tore oleks lumisel teel ja kurvides 120ga vigurdada,kui jääd pole jääb neljandaga jõudu tiba väheks.(see lihtsalt näide)
Selle mootori turbotamisest ei tea ma midagi,aga kolm sellist masinat on olnud,kõiki sõiduviise on harrastatud ja mootor on viimane mis järgi annab. Üks oli nii läbi et jalad läksid põhjast läbi,pea 400 000km oli sõitnud,nädal proovisin jagu saada aga ei õnnestunud,räme moto lõhkumine oli,võibolla turbo oleks aidanud!!
Selle mootori turbotamisest ei tea ma midagi,aga kolm sellist masinat on olnud,kõiki sõiduviise on harrastatud ja mootor on viimane mis järgi annab. Üks oli nii läbi et jalad läksid põhjast läbi,pea 400 000km oli sõitnud,nädal proovisin jagu saada aga ei õnnestunud,räme moto lõhkumine oli,võibolla turbo oleks aidanud!!
