pemari 325i/84.a. hobused välja

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

pirun
Postitusi: 7
Liitunud: 27.10.2008 18:58
Asukoht: soome

pemari 325i/84.a. hobused välja

Postitus Postitas pirun »

tere!
selline kysimus et kuidas saaks odavalt ja lihtsalt bemari 325i m20/84a (mootor) mootorist välja pigistada hobuseid ilma turbota?
olen ise soome ja söidan jokkisrallit?
kui keegi teist on asjaga kursis ja teab midagi soovitada siis andke endast märku?:(
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kasutaja Silwer on üritanud seda vabalthingava mootori peal teha aga IMO oleks selle rahasumma turbotamise alla mattes saanud mootori vähemalt 2x võimsamaks.

Ühesõnaga kontakteeru Silweriga, temal ka reaalsed kogemused olemas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
pirun
Postitusi: 7
Liitunud: 27.10.2008 18:58
Asukoht: soome

Postitus Postitas pirun »

kindlasti oleks!
aga kuna selles rallis ei ole lubatud turbo!
mootoris endas on kyll 170 hobust vöiks saada midagi yle 120hp!
nukkvölli mötlesin lihvida aga kas siis syytepoks tunnistab seda nokka vöi mida see siis tegema hakkab?! :?
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Sõpsil on kah suht terav bemmi mootor. Mis need täpsed koostisosad olid ei mäleta, pole ise eriline fänn. Aga kokku siis 2.7l töömahtu, surveaste üle 13:1, nukkvõll mingi asisem. Stock aju.
Ühesõnaga sellise komplekti saab erinevate bemmide juppidest.
Tal siis MK-motorspordi poolt see tehtud. Max jõud pole üldsegi suured aga pöördesse käib paremini kui nt mu kawasaki 9-ne ninja.
pirun
Postitusi: 7
Liitunud: 27.10.2008 18:58
Asukoht: soome

Postitus Postitas pirun »

nii ma ise siin mötlesin et kui vahetaks syytepoksi ära midagi suurema mootori poksiga et aasta arv oleks sinna lähedale vanale et kas tuleb mingeid muudatusi!?
siin nukvölli lihvimine maksab 400EUR-i,ei viitsi eriti raha tuulde visata.
siis olen veel kuulnud et vöiks nagu pihustid suuremad panna ja öhulugeja vahetada ja siis taas poksi jutt et kas ta tunnistab neid muutusi vöi mis selle poksiga hakkab juhtuma selle järel kui vahetatud!?
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

pirun kirjutas:nii ma ise siin mötlesin et kui vahetaks syytepoksi ära midagi suurema mootori poksiga et aasta arv oleks sinna lähedale vanale et kas tuleb mingeid muudatusi!?
siin nukvölli lihvimine maksab 400EUR-i,ei viitsi eriti raha tuulde visata.
siis olen veel kuulnud et vöiks nagu pihustid suuremad panna ja öhulugeja vahetada ja siis taas poksi jutt et kas ta tunnistab neid muutusi vöi mis selle poksiga hakkab juhtuma selle järel kui vahetatud!?
Sorry aga sellise jutu puhul ei soovita hakata ise midagi tuunima seal ;)
Mõtle millest tuleb mootoril jõud ja teadki ju mida ja mis suunas teha (Iseasi mida seal sarjas lubatakse teha)

Jõud on ju lihtsustatult mõeldes töömahu ja pöörete suhe (Emba kumba suurendades saad jõudu juurde)
Kui kumbagi tõsta ei saa või ei taha siis mõtle kuidas mootorisse rohkem õhku ja kütet saada. Suurim takistus õhu mootorisse saamises on plokikaanes (Kanalid, klapimõõt, nukkvõll) järgmiseks plokikaanest väljapoole jääv osa (Kollektor, torud ja lõdvikud, õhulugeja) Et asjast maksimaalset kasu saada tuleb üle käia ja kooskõlastada kogu süsteem alates õhufiltrist kuni summuti lõpuni.
Kui kõik on lubatud siis pane peale progetav aju ja vabane õhulugejast, Lase kellelgi spetsialistil omale välja arvutada sobiv nukk, klapimõõt ja väljapoole plokikaant jääv osa ITB-de ja trompetite näol (Tänapäeval on piisavalt programme, et se kõik esmalt arvutis kokku panna ja näha mis üldse on võimalik ja mis tingimuste korral).....siis vut vut plokikaane meistri juurde kus oma jutu ära räägid ja kui kõik kõigest aru saavad saad sealt asjakohase portimise, korralikult pidavad klapid ja surveastme mis sobib. Kui se kõik liiga keeruline siis pead ehitama kellegi teise järgi ja jalgratta leiutamine jääb ära aga jääb alles teadmine, et ehk on veel rohkem jõudu võimalik välja võtta :)
Alumise otsa ajad lihtsalt igas mõttes kaalu ja tasakaalu ja kergeks.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
pirun
Postitusi: 7
Liitunud: 27.10.2008 18:58
Asukoht: soome

Postitus Postitas pirun »

jaaaa!
viimane bmw mida ma ehitasin oli1,8 ja sealt völusin välja 160hp!
tean et see kord on pritsung!
aga keegi vöiks vinke anda(st vihjeid)
see viimane jutt tundub suht kallis olema siin soomes!
kui sisse ja välja laske jutte lihvida annab möned hp juurde aga sellest ei piisa!ja kui nukvölli lihvida siis see annaks juba mingi Aaaaaaaaaaa 60hp lisa.aga kas posk saab sellest aru?????
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

pirun kirjutas:jaaaa!
viimane bmw mida ma ehitasin oli1,8 ja sealt völusin välja 160hp!
Kui se jutt käis 8v kohta jäi mul sinust ekslikult vale mulje. Vabandan.
Nukkvõlli lihvimise all pead silmas ilmselt selle ümber lõikamist...õigus?
eks ta selline poolkõva asi ole ilma asjakohase sisse ja väljalasketa ning plokikaane töödeta. 60hp sealt loota on veidi optimistlik ma arvan.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

pirun kirjutas:jaaaa!
viimane bmw mida ma ehitasin oli1,8 ja sealt völusin välja 160hp!
tean et see kord on pritsung!
aga keegi vöiks vinke anda(st vihjeid)
see viimane jutt tundub suht kallis olema siin soomes!
kui sisse ja välja laske jutte lihvida annab möned hp juurde aga sellest ei piisa!ja kui nukvölli lihvida siis see annaks juba mingi Aaaaaaaaaaa 60hp lisa.aga kas posk saab sellest aru?????
NA tuunimine ongi kallis. Vahet pole kus sa seda teed. Soovitan BMW klubisse pöörduda. Siin on turboclub, mitte NA club.
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
c20xe
Postitusi: 45
Liitunud: 06.04.2008 16:46

Postitus Postitas c20xe »

sada1000 kirjutas:
pirun kirjutas:jaaaa!
viimane bmw mida ma ehitasin oli1,8 ja sealt völusin välja 160hp!
tean et see kord on pritsung!
aga keegi vöiks vinke anda(st vihjeid)
see viimane jutt tundub suht kallis olema siin soomes!
kui sisse ja välja laske jutte lihvida annab möned hp juurde aga sellest ei piisa!ja kui nukvölli lihvida siis see annaks juba mingi Aaaaaaaaaaa 60hp lisa.aga kas posk saab sellest aru?????
NA tuunimine ongi kallis. Vahet pole kus sa seda teed. Soovitan BMW klubisse pöörduda. Siin on turboclub, mitte NA club.
Aga huvitav küll, miks on siis tehtud selline alafoorum? :roll:
http://foorum.turboclub.ee/viewforum.php?f=18
pirun
Postitusi: 7
Liitunud: 27.10.2008 18:58
Asukoht: soome

Postitus Postitas pirun »

hmmm!
tundub et siit ei leia väga palju asjatundjaid kellega nöu pidada!
1,8L mootor oli 4 silindriga aastast 84!
oleks see mootor ka karbussiga siis ei oleks probleemi!
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

pirun kirjutas:hmmm!
tundub et siit ei leia väga palju asjatundjaid kellega nöu pidada!
1,8L mootor oli 4 silindriga aastast 84!
oleks see mootor ka karbussiga siis ei oleks probleemi!
Sa oled lihtsalt valesse foorumisse sattunud oma murega.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Nii täpselt ongi, NA alafoorumi osa tehti suht sellise katsena algul ja paistab, et otsustati ka alles jätta. Siiski on siinse foorumi kasutajad rohkem ülelaade masinate omanikud ning NA edasiarendamise osas on know how-d oluliselt vähem.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

pirun kirjutas:hmmm!
tundub et siit ei leia väga palju asjatundjaid kellega nöu pidada!
1,8L mootor oli 4 silindriga aastast 84!
oleks see mootor ka karbussiga siis ei oleks probleemi!
Mis olid need modifikatsoonid ja osad mida kasutasid eelmise mootori juures :?:
BEST ET11.051@207km/h
pirun
Postitusi: 7
Liitunud: 27.10.2008 18:58
Asukoht: soome

Postitus Postitas pirun »

ei midagi erilist nukkvölli sai lihvitud ,dellorto kaasarid panin,kolbidele keevitasin lisa padjad nii ja siis teadagi et kaane tööd
Vasta