O: MAP sensori
O: MAP sensori
Oleksin huvitatud 3bar (300kPa) isendist.
Viimati muutis av, 07.11.2008 21:23, muudetud 2 korda kokku.
Saab 9000CDE 2,3T
Re: O: MAP sensori
Lihtsalt täpsustuseks, 300kPa on 2BAR andur... kui kindlalt 3BAR varianti vaja siis pigem tuleks 400kPa oma otsida.av kirjutas:Oleksin huvitatud 3bar (300kPa) isendist.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Re: O: MAP sensori
Kas ikka on nii? 3bar absoluutrõhk ju 300kPa. Tõsi, autol arvestatakse enamasti suhtelist rõhku mis oleks siis 2bar. Aga minu teada MAP sensorid märgitakse siiski absoluutrõhuga.ranz kirjutas:Lihtsalt täpsustuseks, 300kPa on 2BAR andur... kui kindlalt 3BAR varianti vaja siis pigem tuleks 400kPa oma otsida.av kirjutas:Oleksin huvitatud 3bar (300kPa) isendist.
Oleks õige ka -100kPa...+200kPa (atmosfäärirõhk on siis 0 kPa) mis annab kokku ikka 300kPa.
Või eksin äkki

Saab 9000CDE 2,3T
Re: O: MAP sensori
pigem on jah nii, et 3bar ülerõhku tahab 400kPa andurit, siin foorumis räägitakse barides enamasti ikka ülerõhust.av kirjutas:Oleksin huvitatud 3bar (300kPa) isendist.
et kui tahad 2 bar ülerõhku masinale, siis 300kPa andur on õige asi.
quattro was here
Re: O: MAP sensori
Siis vist väljendusin valestimth kirjutas:pigem on jah nii, et 3bar ülerõhku tahab 400kPa andurit, siin foorumis räägitakse barides enamasti ikka ülerõhust.av kirjutas:Oleksin huvitatud 3bar (300kPa) isendist.

Vaja on siiski mõõta 2bar ülerõhku. Praegu mõõdab GM-i 2,5bar MAP 1,5bar ülerõhku.
Saab 9000CDE 2,3T
Jah siinkohal tekkis väike segadus, suuremalt jaolt jah räägitakse siin ülerõhust mitte absoluutrõhust :P
Aga vähemalt oled asjast õieti aru saanud ja kuni 2BAR ülerõhu tarbeks on sul tõesti 300kPa andurit vaja :D
Siiski, kui sul on rõhk seal 2BARi piires soovitatakse võtta tiba suurem andur, kui rõhk nt 1,8BARi siis saab 300sega hakkama. Point on selles, et peakide tekkimisel ning testimisel on sul MAP nn piirajas ja kõrgemale ei näita ning sa ei tea mis see tegelik rõhk nüüd oli, suuremaga on kõik ilusti näha.
Aga vähemalt oled asjast õieti aru saanud ja kuni 2BAR ülerõhu tarbeks on sul tõesti 300kPa andurit vaja :D
Siiski, kui sul on rõhk seal 2BARi piires soovitatakse võtta tiba suurem andur, kui rõhk nt 1,8BARi siis saab 300sega hakkama. Point on selles, et peakide tekkimisel ning testimisel on sul MAP nn piirajas ja kõrgemale ei näita ning sa ei tea mis see tegelik rõhk nüüd oli, suuremaga on kõik ilusti näha.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Point selles, et soft on mul 3bar MAP jaoks (2bar ülerõhku) ja softis mäppe muuta mõne teise sensori jaoks oleks väga raske. Kõik on liiga tihedalt seotud pihustite mäppidega (maatritsitega).ranz kirjutas: Siiski, kui sul on rõhk seal 2BARi piires soovitatakse võtta tiba suurem andur, kui rõhk nt 1,8BARi siis saab 300sega hakkama. Point on selles, et peakide tekkimisel ning testimisel on sul MAP nn piirajas ja kõrgemale ei näita ning sa ei tea mis see tegelik rõhk nüüd oli, suuremaga on kõik ilusti näha.
(selgituseks: ise modin softe

3bar MAP peaks õiget väljundpinget andma kuni 1,9bar ülerõhuni, aga tahan võimaliku overshoot'i viia sellest madalamale, ilmselt kuni 1,7 baarini.
Momendil viskab overboost ~1,6 baarini, mis tähendab et stock sensor ei mõõda lõpus enam midagi.
Saab 9000CDE 2,3T
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: 30.10.2008 14:29
- Asukoht: TLN
Oled kindel, et see parempoolne on Apex-i toodang?
Odavatel hiina AutoGauge kelladel on väljastpoolt täpselt samasugune MAP andur kaasas.
AutoGauge andurit ma muidugi täppismõõturina ei kasutaks.
Odavatel hiina AutoGauge kelladel on väljastpoolt täpselt samasugune MAP andur kaasas.
AutoGauge andurit ma muidugi täppismõõturina ei kasutaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.