O: MAP sensori

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

av
Postitusi: 26
Liitunud: 23.05.2005 15:21
Asukoht: Tallinn

O: MAP sensori

Postitus Postitas av »

Oleksin huvitatud 3bar (300kPa) isendist.
Viimati muutis av, 07.11.2008 21:23, muudetud 2 korda kokku.
Saab 9000CDE 2,3T
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: O: MAP sensori

Postitus Postitas ranz »

av kirjutas:Oleksin huvitatud 3bar (300kPa) isendist.
Lihtsalt täpsustuseks, 300kPa on 2BAR andur... kui kindlalt 3BAR varianti vaja siis pigem tuleks 400kPa oma otsida.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
av
Postitusi: 26
Liitunud: 23.05.2005 15:21
Asukoht: Tallinn

Re: O: MAP sensori

Postitus Postitas av »

ranz kirjutas:
av kirjutas:Oleksin huvitatud 3bar (300kPa) isendist.
Lihtsalt täpsustuseks, 300kPa on 2BAR andur... kui kindlalt 3BAR varianti vaja siis pigem tuleks 400kPa oma otsida.
Kas ikka on nii? 3bar absoluutrõhk ju 300kPa. Tõsi, autol arvestatakse enamasti suhtelist rõhku mis oleks siis 2bar. Aga minu teada MAP sensorid märgitakse siiski absoluutrõhuga.
Oleks õige ka -100kPa...+200kPa (atmosfäärirõhk on siis 0 kPa) mis annab kokku ikka 300kPa.
Või eksin äkki :roll:
Saab 9000CDE 2,3T
mth
Postitusi: 85
Liitunud: 12.10.2006 15:56

Re: O: MAP sensori

Postitus Postitas mth »

av kirjutas:Oleksin huvitatud 3bar (300kPa) isendist.
pigem on jah nii, et 3bar ülerõhku tahab 400kPa andurit, siin foorumis räägitakse barides enamasti ikka ülerõhust.

et kui tahad 2 bar ülerõhku masinale, siis 300kPa andur on õige asi.
quattro was here
av
Postitusi: 26
Liitunud: 23.05.2005 15:21
Asukoht: Tallinn

Re: O: MAP sensori

Postitus Postitas av »

mth kirjutas:
av kirjutas:Oleksin huvitatud 3bar (300kPa) isendist.
pigem on jah nii, et 3bar ülerõhku tahab 400kPa andurit, siin foorumis räägitakse barides enamasti ikka ülerõhust.
Siis vist väljendusin valesti :-) .
Vaja on siiski mõõta 2bar ülerõhku. Praegu mõõdab GM-i 2,5bar MAP 1,5bar ülerõhku.
Saab 9000CDE 2,3T
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Jah siinkohal tekkis väike segadus, suuremalt jaolt jah räägitakse siin ülerõhust mitte absoluutrõhust :P
Aga vähemalt oled asjast õieti aru saanud ja kuni 2BAR ülerõhu tarbeks on sul tõesti 300kPa andurit vaja :D
Siiski, kui sul on rõhk seal 2BARi piires soovitatakse võtta tiba suurem andur, kui rõhk nt 1,8BARi siis saab 300sega hakkama. Point on selles, et peakide tekkimisel ning testimisel on sul MAP nn piirajas ja kõrgemale ei näita ning sa ei tea mis see tegelik rõhk nüüd oli, suuremaga on kõik ilusti näha.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
av
Postitusi: 26
Liitunud: 23.05.2005 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas av »

ranz kirjutas: Siiski, kui sul on rõhk seal 2BARi piires soovitatakse võtta tiba suurem andur, kui rõhk nt 1,8BARi siis saab 300sega hakkama. Point on selles, et peakide tekkimisel ning testimisel on sul MAP nn piirajas ja kõrgemale ei näita ning sa ei tea mis see tegelik rõhk nüüd oli, suuremaga on kõik ilusti näha.
Point selles, et soft on mul 3bar MAP jaoks (2bar ülerõhku) ja softis mäppe muuta mõne teise sensori jaoks oleks väga raske. Kõik on liiga tihedalt seotud pihustite mäppidega (maatritsitega).
(selgituseks: ise modin softe 8) )
3bar MAP peaks õiget väljundpinget andma kuni 1,9bar ülerõhuni, aga tahan võimaliku overshoot'i viia sellest madalamale, ilmselt kuni 1,7 baarini.

Momendil viskab overboost ~1,6 baarini, mis tähendab et stock sensor ei mõõda lõpus enam midagi.
Saab 9000CDE 2,3T
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Nu kui soft on mõeldud otseselt selle MAPi jaoks siis muidugi.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

mul GM 3bar map pakkuda
Pilt
550hp/493Nm
av
Postitusi: 26
Liitunud: 23.05.2005 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas av »

Kummitus kirjutas:mul GM 3bar map pakkuda
Ja hinnasoov oleks?
Saab 9000CDE 2,3T
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

600.-
550hp/493Nm
av
Postitusi: 26
Liitunud: 23.05.2005 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas av »

OLEMAS
Saab 9000CDE 2,3T
av
Postitusi: 26
Liitunud: 23.05.2005 15:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas av »

Ja nüüd oleks veel ühte vaja :)
Pildilolev 3bar GM oleks soovitav..
Saab 9000CDE 2,3T
ScoobyKiller
Postitusi: 23
Liitunud: 30.10.2008 14:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ScoobyKiller »

av kirjutas:Ja nüüd oleks veel ühte vaja :)
Pildilolev 3bar GM oleks soovitav..
Pilt

voix proovida apexi oma? solenoid on ära müüdud aga map sensor on alles
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Oled kindel, et see parempoolne on Apex-i toodang?
Odavatel hiina AutoGauge kelladel on väljastpoolt täpselt samasugune MAP andur kaasas.
AutoGauge andurit ma muidugi täppismõõturina ei kasutaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta