M. turbo k26 ja boschi pihustid.
M. turbo k26 ja boschi pihustid.
Müüa oleks siis turbo kkk k26 ristilõtk puudub,piki lõtk olemas.võetud maha sõitvalt autolt ja puhus 1,6bari(vajaduse korral ka saan otsida välise wg sellele turbole.)
veel oleks pakkuda 5 töötavat Boschi pihustit(võetud sama moodi maha sõitvalt autolt).volvo 850 t5r'i omad.
kood: 0280150785
kui ma nüüd rängalt ei eksi siis peaksid olema 311cc @3bar.
Lisa info saamiseks pöörduda minu poole.
53950015
veel oleks pakkuda 5 töötavat Boschi pihustit(võetud sama moodi maha sõitvalt autolt).volvo 850 t5r'i omad.
kood: 0280150785
kui ma nüüd rängalt ei eksi siis peaksid olema 311cc @3bar.
Lisa info saamiseks pöörduda minu poole.
53950015
Re: M. turbo k26 ja boschi pihustid.
Rommi kirjutas:Müüa oleks siis turbo kkk k26 ristilõtk puudub,piki lõtk olemas
Ristilõtk päris suur, pikilõtk ~2mm ja külma osa tiivik otstest riivitud.
2.0T Lada.
Kuullaager turbo võlli esimest korda elus katsudes võid ära ehmatada, et tutikal turbol sellised lõtkud (nii pikki kui risti)
aga see on kuullaagri puhul normaalne, kuna on metallidele paisumisruum jäätud.
aga see on kuullaagri puhul normaalne, kuna on metallidele paisumisruum jäätud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Noh, mis kellegile käega katsudes suur tundub. Väljalaskeklappi ristisuunas loksutad, siis ehmatad ka ära- tundub suur, aga numbrites ikkagi vaid alla 0,1mm. Siin mainitud 2mm küll vaevalt lubatud lõtku mahub. Laager ei tohiks ju kuumeneda üle u. 150 kraadi, muidu läheks õli kõrbema. Ja sellel tempil üks väike laager küll suurt ei paisu.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel kirjutas:Kuullaager turbo võlli esimest korda elus katsudes võid ära ehmatada, et tutikal turbol sellised lõtkud (nii pikki kui risti)
aga see on kuullaagri puhul normaalne, kuna on metallidele paisumisruum jäätud.
Samas keraamiliste laagritega kuulikal käega tuntav lõtk puudub.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211