M. turbo k26 ja boschi pihustid.

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

M. turbo k26 ja boschi pihustid.

Postitus Postitas Rommi »

Müüa oleks siis turbo kkk k26 ristilõtk puudub,piki lõtk olemas.võetud maha sõitvalt autolt ja puhus 1,6bari(vajaduse korral ka saan otsida välise wg sellele turbole.)

veel oleks pakkuda 5 töötavat Boschi pihustit(võetud sama moodi maha sõitvalt autolt).volvo 850 t5r'i omad.
kood: 0280150785
kui ma nüüd rängalt ei eksi siis peaksid olema 311cc @3bar.

Lisa info saamiseks pöörduda minu poole.
53950015
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Re: M. turbo k26 ja boschi pihustid.

Postitus Postitas Rizto05 »

Rommi kirjutas:Müüa oleks siis turbo kkk k26 ristilõtk puudub,piki lõtk olemas

Ristilõtk päris suur, pikilõtk ~2mm ja külma osa tiivik otstest riivitud.
2.0T Lada.
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

kas olen nüüd mina vähe valesti aru saanud. ristilõtk = üles alla? pikilõtk = edasi tagasi?
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Rommi kirjutas:kas olen nüüd mina vähe valesti aru saanud. ristilõtk = üles alla? pikilõtk = edasi tagasi?
Oled õigel teel.
Tel. 5654585
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

:arrow:
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

See liugelaagritega? (nojah, kuullagris selline lõtk lausa võimatu) Sellistel pole ju pikkilõtk üldse lubatud. Risti peab natuke olema et õli liiguks.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kuullaager turbo võlli esimest korda elus katsudes võid ära ehmatada, et tutikal turbol sellised lõtkud (nii pikki kui risti)
aga see on kuullaagri puhul normaalne, kuna on metallidele paisumisruum jäätud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Noh, mis kellegile käega katsudes suur tundub. Väljalaskeklappi ristisuunas loksutad, siis ehmatad ka ära- tundub suur, aga numbrites ikkagi vaid alla 0,1mm. Siin mainitud 2mm küll vaevalt lubatud lõtku mahub. Laager ei tohiks ju kuumeneda üle u. 150 kraadi, muidu läheks õli kõrbema. Ja sellel tempil üks väike laager küll suurt ei paisu.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Mihkel kirjutas:Kuullaager turbo võlli esimest korda elus katsudes võid ära ehmatada, et tutikal turbol sellised lõtkud (nii pikki kui risti)
aga see on kuullaagri puhul normaalne, kuna on metallidele paisumisruum jäätud.

Samas keraamiliste laagritega kuulikal käega tuntav lõtk puudub.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

pikilõtk igal juhul olemas,ja ristilõtku käega ei tunne.
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

turbo. 1000.- WG 750.- pihustid 200kr tk
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

:shock:
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

turbo hind on 800.-
Vasta