VW Golf IV 2004a TDi turbo probleem

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
sinatuub123
Postitusi: 1
Liitunud: 19.06.2008 15:35
Asukoht: tallinn

VW Golf IV 2004a TDi turbo probleem

Postitus Postitas sinatuub123 »

Tere, mul on viimasel ajal selline probleem tekkinud, et hommikul käima pannes ei tule turbo õigel ajal taha(hakkab tööle alles ~3-3,5tuhande juures) sõites muutub asi uuesti normaalseks, kuid nüüd on hakanud see aina venima(st. läheb rohkem aega et normaalne töö taastuks).
+ viimasel ajal on natukene rohkem musta hakanud ka viskama...
järsku keegi targem inimene oskab aidata ja öelda mis viga...

Tänud kõigile:)
riio
Postitusi: 46
Liitunud: 01.07.2007 23:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas riio »

Kallis inimene sa vist ei tea, et hommikul just käima pannes ja sõitma minnes ei tohi turbot koormata ennem kui õli vähemalt 80 kraadi ja ülesse poole. Juu oled siis külmalt piitsutades turbost lahti saanud.
zorgilaator
Postitusi: 5
Liitunud: 08.11.2008 0:34
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas zorgilaator »

ei hakanud uut teemat tegema kysin lihtsalt siin teemas. Mul sama masin 99 aasta ja 85kw. Ise alustan hommikuti sõitu sujuvalt yle 2200 pöörde lasen ainult siis kui vaja käiku vahetada. Maanteel on tahhokas kuskil 1800 pöörde peal kuid mootori temp ei jõua kohe kuidagi 90 kraadini mingi max 80 tuleb ära. suvel sain ilusti 90 kraadi kätte. kui aga kõvasti piitsutada pöördeid hoida mingi 2400 peal siis tõuseb temp kah. ja mis oleks sellele mooterile parim optimaalne pöörete arv, et turbo saaks õlitust?
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

zorgilaator kirjutas:ei hakanud uut teemat tegema kysin lihtsalt siin teemas. Mul sama masin 99 aasta ja 85kw. Ise alustan hommikuti sõitu sujuvalt yle 2200 pöörde lasen ainult siis kui vaja käiku vahetada. Maanteel on tahhokas kuskil 1800 pöörde peal kuid mootori temp ei jõua kohe kuidagi 90 kraadini mingi max 80 tuleb ära. suvel sain ilusti 90 kraadi kätte. kui aga kõvasti piitsutada pöördeid hoida mingi 2400 peal siis tõuseb temp kah. ja mis oleks sellele mooterile parim optimaalne pöörete arv, et turbo saaks õlitust?
Õlitus on ju koguaeg olemas kui mootor käib. Paremal juhul tuleb surve isegi enne mootori käivitumist üles.
zorgilaator
Postitusi: 5
Liitunud: 08.11.2008 0:34
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas zorgilaator »

nu aga kui tihti peaks vahetama neid turbo õlitus torusi/voolikuid
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Temperatuur ei tõuse termostaadi tõttu.
Peaksid enne talve vahetama muidu hakkab külm.
Õlitorud vaheta ära kui pole seda teinud.
Tel. 5654585
zorgilaator
Postitusi: 5
Liitunud: 08.11.2008 0:34
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas zorgilaator »

kus kohal see termostaat asub. kuidas ma ta ära tunnen? palju selleks pulkasi lahti peab võtma? ja kas need turbo õlitus torud on lintsalt mingid kummi voolikud. et kas neid saab käepäraste vahenditega vahetada. või peaksin ikka teenindusse pöörduma
riio
Postitusi: 46
Liitunud: 01.07.2007 23:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas riio »

zorgilaator kirjutas:kus kohal see termostaat asub. kuidas ma ta ära tunnen? palju selleks pulkasi lahti peab võtma? ja kas need turbo õlitus torud on lintsalt mingid kummi voolikud. et kas neid saab käepäraste vahenditega vahetada. või peaksin ikka teenindusse pöörduma
Sellise küsimuse peale soovitan sul teenindusse pöörduda kui sa ei tea milline on termo või kus ta asub.
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Ei soovita enam sinu jutu põhjal asju ise vahetada.
Tel. 5654585
zorgilaator
Postitusi: 5
Liitunud: 08.11.2008 0:34
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas zorgilaator »

selge pilt :-D
zorgilaator
Postitusi: 5
Liitunud: 08.11.2008 0:34
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas zorgilaator »

lugesin volkari foorumist. et võib ka temperatuuri andur segast panna. kuna salong mul ju soojaks läheb, aga see mootori temperatuuri andur lihtsalt ei tõuse üle 80 kraadi :roll:

mõned seal soovitasid ka radikat osaliselt kinni katta. kuid praeguste ilmadega peaks mootor ennast ikka soendatud saama. :roll:
Vasta