VW Golf IV 2004a TDi turbo probleem
-
- Postitusi: 1
- Liitunud: 19.06.2008 15:35
- Asukoht: tallinn
VW Golf IV 2004a TDi turbo probleem
Tere, mul on viimasel ajal selline probleem tekkinud, et hommikul käima pannes ei tule turbo õigel ajal taha(hakkab tööle alles ~3-3,5tuhande juures) sõites muutub asi uuesti normaalseks, kuid nüüd on hakanud see aina venima(st. läheb rohkem aega et normaalne töö taastuks).
+ viimasel ajal on natukene rohkem musta hakanud ka viskama...
järsku keegi targem inimene oskab aidata ja öelda mis viga...
Tänud kõigile:)
+ viimasel ajal on natukene rohkem musta hakanud ka viskama...
järsku keegi targem inimene oskab aidata ja öelda mis viga...
Tänud kõigile:)
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: 08.11.2008 0:34
- Asukoht: tallinn
ei hakanud uut teemat tegema kysin lihtsalt siin teemas. Mul sama masin 99 aasta ja 85kw. Ise alustan hommikuti sõitu sujuvalt yle 2200 pöörde lasen ainult siis kui vaja käiku vahetada. Maanteel on tahhokas kuskil 1800 pöörde peal kuid mootori temp ei jõua kohe kuidagi 90 kraadini mingi max 80 tuleb ära. suvel sain ilusti 90 kraadi kätte. kui aga kõvasti piitsutada pöördeid hoida mingi 2400 peal siis tõuseb temp kah. ja mis oleks sellele mooterile parim optimaalne pöörete arv, et turbo saaks õlitust?
Õlitus on ju koguaeg olemas kui mootor käib. Paremal juhul tuleb surve isegi enne mootori käivitumist üles.zorgilaator kirjutas:ei hakanud uut teemat tegema kysin lihtsalt siin teemas. Mul sama masin 99 aasta ja 85kw. Ise alustan hommikuti sõitu sujuvalt yle 2200 pöörde lasen ainult siis kui vaja käiku vahetada. Maanteel on tahhokas kuskil 1800 pöörde peal kuid mootori temp ei jõua kohe kuidagi 90 kraadini mingi max 80 tuleb ära. suvel sain ilusti 90 kraadi kätte. kui aga kõvasti piitsutada pöördeid hoida mingi 2400 peal siis tõuseb temp kah. ja mis oleks sellele mooterile parim optimaalne pöörete arv, et turbo saaks õlitust?
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: 08.11.2008 0:34
- Asukoht: tallinn
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: 08.11.2008 0:34
- Asukoht: tallinn
Sellise küsimuse peale soovitan sul teenindusse pöörduda kui sa ei tea milline on termo või kus ta asub.zorgilaator kirjutas:kus kohal see termostaat asub. kuidas ma ta ära tunnen? palju selleks pulkasi lahti peab võtma? ja kas need turbo õlitus torud on lintsalt mingid kummi voolikud. et kas neid saab käepäraste vahenditega vahetada. või peaksin ikka teenindusse pöörduma
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: 08.11.2008 0:34
- Asukoht: tallinn