Karterituulutusest tuleb halli mõga? (Viga oli plokikaanes)

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kill3rBMW
Postitusi: 52
Liitunud: 03.11.2007 10:57

Karterituulutusest tuleb halli mõga? (Viga oli plokikaanes)

Postitus Postitas Kill3rBMW »

Tervist rahvas!

Masinaks on BMW e30 mootor koosneb siis 2.7 blokist 2.3 sisust ja kolvid on pealt nõgusad. Pihustid on 215cc ja juhtiminine on originaal. Turboks on K26 koos Audi WG'ga, hetkel kella järgi rõhku 0,4bar'i. Teema nimelt selles, et karterituulutusest tuleb halli mõga... Ning õli on ka hall... Et millest peaks nagu alustama, et seda viga kõrvaldada?

Kaks pilti ka:
Pilt
Pilt
Viimati muutis Kill3rBMW, 10.04.2008 10:57, muudetud 4 korda kokku.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Näiteks plokikaanetihendi vahetusest?

Ja pihustid on hädavaevu vabalthingavalegi piisavad, rääkimata turbost.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kill3rBMW
Postitusi: 52
Liitunud: 03.11.2007 10:57

Postitus Postitas Kill3rBMW »

Alguses arvasin, et kaanetihend läks, sai lahti võetud ja tihend oli ok. Sai uus tihend ikkagi pandud (enne oli orig. tihend ja nüüd läks tagasi ka orig. tihend).

Tean, et pihustid on väiksed kuid algus seegi.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kaanel praegusid pole?

Läbipesu tegid mootorile peale selle möga tekkimist?
Sul võib seal õlis veel jahutusvedeliku olla.
Õli vahetades võis tilk vett veel kuskile sisse jääda, see aurustub ise sealt ära kuumaga.
Aga siis ei tohiks seda möga suuremas koguses seal olla.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kill3rBMW
Postitusi: 52
Liitunud: 03.11.2007 10:57

Postitus Postitas Kill3rBMW »

Pragude koha pealt ma jään kahjuks vastuse võlgu...

Aga jah siis kui kaan maas käis, sai kõik ära puhastatud ja uus õli sisse kallatud... Eile ulpis paisupaagis mündi suuruseid klimpe, pesin paisupaagi puhtaks ja täna hommikul tööla kihutades vaatasin uuesti paisupaaki ning jälle ulbivad need samad hallid klimbid...
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kas sul pole mingit jahutusvedelikuga õlijahutust? Äkki see katki.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kui mootor töötab, kas paisupaagist tuleb õhumulle?
Kill3rBMW
Postitusi: 52
Liitunud: 03.11.2007 10:57

Postitus Postitas Kill3rBMW »

Astrona kirjutas:Kas sul pole mingit jahutusvedelikuga õlijahutust? Äkki see katki.
Turbol on õliga õlitus ja jahutusvedelikuga jahutus. Ise kahtulstasin natuke turbot, sest õrnalt on loksusid tunda kui näppudega võlli liigutada, et äkki jooksevad seal mahlad kokku...
Viimati muutis Kill3rBMW, 05.04.2008 16:59, muudetud 1 kord kokku.
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

Nendel r6 mootori kaantega varemgi probleeme olnud! Vaata kas nukkvõlli all pole mõnda pragu. Olen 2 või 3-e mootorit näinud, kus just nuka all pragu oli...
Kill3rBMW
Postitusi: 52
Liitunud: 03.11.2007 10:57

Postitus Postitas Kill3rBMW »

Kuuno kirjutas:kui mootor töötab, kas paisupaagist tuleb õhumulle?
Ei tule.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kill3rBMW kirjutas:
Astrona kirjutas:Kas sul pole mingit jahutusvedelikuga õlijahutust? Äkki see katki.
Turbol on õliga õlitus ja jahutusvedelikuga jahutus. Ise kahtulstan ka natuke turbot, sest õrnalt on loksusid tunda kui näppudega võlli liigutada.
Turbo õlitusruumis ei tohiks laagritega turbol rõhku olla. Samas jahutusvedeliku kambris peaks aga olema, seega võiks jahutusvedelik minna hoopis õli sisse. Jahutusvedelikuga õlijahutuse puhul peaks surved vastupidi olema.
Õli pole juba beezix tõmmanud?

Võibolla keeb sul nüüd alles mingi vana psk lahti.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kill3rBMW
Postitusi: 52
Liitunud: 03.11.2007 10:57

Postitus Postitas Kill3rBMW »

Jahutussüsteem sai puhtaks pestud kui mootor kokku sai lapitud. Ning hetkel on õli hall... Ma ei kujuta ette ka, äkki tõsti nüüd andis kuskilt mingi psk lahti end.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

See on kindlalt plokikaanest!

ISe maadlesin kunagi sama murega: jahutusvedelik läks õliseks, kuid õli oli puhas. Vahetasin tihendeid, uurisin kaant jne, kõik tundus korras, viimases hädas vahetasin kaane ja ennäe: jama kadus.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kill3rBMW
Postitusi: 52
Liitunud: 03.11.2007 10:57

Postitus Postitas Kill3rBMW »

Kuna nädalavahetusel nii kui nii mitte midagi teha pole siis uurin ehk saan sõbra käest teise kaane. Proovida ju võib.
Kill3rBMW
Postitusi: 52
Liitunud: 03.11.2007 10:57

Postitus Postitas Kill3rBMW »

Nii, sain 2.5 kaane ühe tuttava käest sootsalt. Lähipäevil lasen korra kaane pingist läbi jne. Kui kaaned vahetatud siis annan teada mis sai. Ehk saab keegi teine ka siit kunagi sellest teemast abi.
Vasta