Masinaks on BMW e30 mootor koosneb siis 2.7 blokist 2.3 sisust ja kolvid on pealt nõgusad. Pihustid on 215cc ja juhtiminine on originaal. Turboks on K26 koos Audi WG'ga, hetkel kella järgi rõhku 0,4bar'i. Teema nimelt selles, et karterituulutusest tuleb halli mõga... Ning õli on ka hall... Et millest peaks nagu alustama, et seda viga kõrvaldada?
Kaks pilti ka:
Viimati muutis Kill3rBMW, 10.04.2008 10:57, muudetud 4 korda kokku.
Alguses arvasin, et kaanetihend läks, sai lahti võetud ja tihend oli ok. Sai uus tihend ikkagi pandud (enne oli orig. tihend ja nüüd läks tagasi ka orig. tihend).
Läbipesu tegid mootorile peale selle möga tekkimist?
Sul võib seal õlis veel jahutusvedeliku olla.
Õli vahetades võis tilk vett veel kuskile sisse jääda, see aurustub ise sealt ära kuumaga.
Aga siis ei tohiks seda möga suuremas koguses seal olla.
Pragude koha pealt ma jään kahjuks vastuse võlgu...
Aga jah siis kui kaan maas käis, sai kõik ära puhastatud ja uus õli sisse kallatud... Eile ulpis paisupaagis mündi suuruseid klimpe, pesin paisupaagi puhtaks ja täna hommikul tööla kihutades vaatasin uuesti paisupaaki ning jälle ulbivad need samad hallid klimbid...
Astrona kirjutas:Kas sul pole mingit jahutusvedelikuga õlijahutust? Äkki see katki.
Turbol on õliga õlitus ja jahutusvedelikuga jahutus. Ise kahtulstasin natuke turbot, sest õrnalt on loksusid tunda kui näppudega võlli liigutada, et äkki jooksevad seal mahlad kokku...
Viimati muutis Kill3rBMW, 05.04.2008 16:59, muudetud 1 kord kokku.
Nendel r6 mootori kaantega varemgi probleeme olnud! Vaata kas nukkvõlli all pole mõnda pragu. Olen 2 või 3-e mootorit näinud, kus just nuka all pragu oli...
Astrona kirjutas:Kas sul pole mingit jahutusvedelikuga õlijahutust? Äkki see katki.
Turbol on õliga õlitus ja jahutusvedelikuga jahutus. Ise kahtulstan ka natuke turbot, sest õrnalt on loksusid tunda kui näppudega võlli liigutada.
Turbo õlitusruumis ei tohiks laagritega turbol rõhku olla. Samas jahutusvedeliku kambris peaks aga olema, seega võiks jahutusvedelik minna hoopis õli sisse. Jahutusvedelikuga õlijahutuse puhul peaks surved vastupidi olema.
Õli pole juba beezix tõmmanud?
Võibolla keeb sul nüüd alles mingi vana psk lahti.
Jahutussüsteem sai puhtaks pestud kui mootor kokku sai lapitud. Ning hetkel on õli hall... Ma ei kujuta ette ka, äkki tõsti nüüd andis kuskilt mingi psk lahti end.
ISe maadlesin kunagi sama murega: jahutusvedelik läks õliseks, kuid õli oli puhas. Vahetasin tihendeid, uurisin kaant jne, kõik tundus korras, viimases hädas vahetasin kaane ja ennäe: jama kadus.
Nii, sain 2.5 kaane ühe tuttava käest sootsalt. Lähipäevil lasen korra kaane pingist läbi jne. Kui kaaned vahetatud siis annan teada mis sai. Ehk saab keegi teine ka siit kunagi sellest teemast abi.