Duaalse kütusesüsteemiga mootori juhtimine.
Duaalse kütusesüsteemiga mootori juhtimine.
Tekkis selline loll mõte, et kütuse oktaanarv võiks sõltuda ülelaaderõhust.
Seega, autol on kaks paaki, ühes loksub 95E, teises piiritus( metanool, etanool vms.) Mootoril on siis topeltpihustid, ühed bena jaoks, teised spirdi jaoks. Tühikäigul ja vaakumalas töötaks asi bena peal, keskmisel rõhul segu peal ja maksimaalse rõhu all puhta spirdi peal. Kas on olemas mõni programmeeritav ECU, mis originaalsoftaga seda võimaldaks?
Seega, autol on kaks paaki, ühes loksub 95E, teises piiritus( metanool, etanool vms.) Mootoril on siis topeltpihustid, ühed bena jaoks, teised spirdi jaoks. Tühikäigul ja vaakumalas töötaks asi bena peal, keskmisel rõhul segu peal ja maksimaalse rõhu all puhta spirdi peal. Kas on olemas mõni programmeeritav ECU, mis originaalsoftaga seda võimaldaks?
Re: Duaalse kütusesüsteemiga mootori juhtimine.
Megasquirt näiteks suudab juhtida 2 kmpl pihusteid. Eks seal peab vbolla trikitama, et alates teatud MAP näidust bensupihustid üldse välja lülitada aga peaks olema tehtav.tudeng kirjutas:Tekkis selline loll mõte, et kütuse oktaanarv võiks sõltuda ülelaaderõhust.
Seega, autol on kaks paaki, ühes loksub 95E, teises piiritus( metanool, etanool vms.) Mootoril on siis topeltpihustid, ühed bena jaoks, teised spirdi jaoks. Tühikäigul ja vaakumalas töötaks asi bena peal, keskmisel rõhul segu peal ja maksimaalse rõhu all puhta spirdi peal. Kas on olemas mõni programmeeritav ECU, mis originaalsoftaga seda võimaldaks?
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
Asjal on ainult majanduslik mõtekus, üldiselt on kõrgeoktaanilised kütused kallid. Äkki keegi oskab öelda 120 oktaanise bena hinna?
Idee oli segada kokku täpselt sellise okaaniarvuga segu, mida antud silindris valitseva rõhu juures vaja. Mootori maksimaalset võimsust kasutatakse tänavasõidu juures harva, põhilised on madalad ja keskmised koormused, seega oleks kõrgeoktaanise kütuse kokkuhoid märkimisväärne.
Idee oli segada kokku täpselt sellise okaaniarvuga segu, mida antud silindris valitseva rõhu juures vaja. Mootori maksimaalset võimsust kasutatakse tänavasõidu juures harva, põhilised on madalad ja keskmised koormused, seega oleks kõrgeoktaanise kütuse kokkuhoid märkimisväärne.
Kõrgeoktaanilise kütuse asemel tasub osta tolueeni, mida siis vajadusel lisada.
Seda saab edukalt lisapihustite abil teha ja neid vastavalt pöördele, koormusele, gaasiklapiasendile jmle tööle panna.
Seda saab edukalt lisapihustite abil teha ja neid vastavalt pöördele, koormusele, gaasiklapiasendile jmle tööle panna.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 11.06.2008 18:10
- Asukoht: tallinn