Duaalse kütusesüsteemiga mootori juhtimine.

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
tudeng
Postitusi: 4
Liitunud: 10.03.2008 16:50
Asukoht: Eesti

Duaalse kütusesüsteemiga mootori juhtimine.

Postitus Postitas tudeng »

Tekkis selline loll mõte, et kütuse oktaanarv võiks sõltuda ülelaaderõhust.
Seega, autol on kaks paaki, ühes loksub 95E, teises piiritus( metanool, etanool vms.) Mootoril on siis topeltpihustid, ühed bena jaoks, teised spirdi jaoks. Tühikäigul ja vaakumalas töötaks asi bena peal, keskmisel rõhul segu peal ja maksimaalse rõhu all puhta spirdi peal. Kas on olemas mõni programmeeritav ECU, mis originaalsoftaga seda võimaldaks?
rustang
Postitusi: 20
Liitunud: 01.03.2007 9:14

Re: Duaalse kütusesüsteemiga mootori juhtimine.

Postitus Postitas rustang »

tudeng kirjutas:Tekkis selline loll mõte, et kütuse oktaanarv võiks sõltuda ülelaaderõhust.
Seega, autol on kaks paaki, ühes loksub 95E, teises piiritus( metanool, etanool vms.) Mootoril on siis topeltpihustid, ühed bena jaoks, teised spirdi jaoks. Tühikäigul ja vaakumalas töötaks asi bena peal, keskmisel rõhul segu peal ja maksimaalse rõhu all puhta spirdi peal. Kas on olemas mõni programmeeritav ECU, mis originaalsoftaga seda võimaldaks?
Megasquirt näiteks suudab juhtida 2 kmpl pihusteid. Eks seal peab vbolla trikitama, et alates teatud MAP näidust bensupihustid üldse välja lülitada aga peaks olema tehtav.
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

Kahjuks ei saa mõttest aru, heal juhul võiks tempi pealt käia et külma motoga sõidad 95ega ja soojaga e85 aga muidu ei näe ma vajadust bensiini üldse kasutada (madal koormus). :roll:
tudeng
Postitusi: 4
Liitunud: 10.03.2008 16:50
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas tudeng »

Asjal on ainult majanduslik mõtekus, üldiselt on kõrgeoktaanilised kütused kallid. Äkki keegi oskab öelda 120 oktaanise bena hinna?
Idee oli segada kokku täpselt sellise okaaniarvuga segu, mida antud silindris valitseva rõhu juures vaja. Mootori maksimaalset võimsust kasutatakse tänavasõidu juures harva, põhilised on madalad ja keskmised koormused, seega oleks kõrgeoktaanise kütuse kokkuhoid märkimisväärne.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kõrgeoktaanilise kütuse asemel tasub osta tolueeni, mida siis vajadusel lisada.

Seda saab edukalt lisapihustite abil teha ja neid vastavalt pöördele, koormusele, gaasiklapiasendile jmle tööle panna.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Erki
Postitusi: 32
Liitunud: 22.06.2008 1:40
Asukoht: Padise vald

Postitus Postitas Erki »

tudeng kirjutas:Asjal on ainult majanduslik mõtekus, üldiselt on kõrgeoktaanilised kütused kallid.
E85 on oktaani arv suurem kui 95-el ja on odavam kui 95.
traktorist
Postitusi: 79
Liitunud: 11.06.2008 18:10
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas traktorist »

120 küte on 200.- liiter
sky is the limit
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

aga varjant teha toppelt kütusesüsteemid? Üks tavakütusejaoks ning teine nt e85 jaoks. Eraldi pihustid ja puha. ning põhimõttel et teatud rõhujuures läheb e85 peale üle.

M.
Vasta