turbo diislile suurem turbo

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

raunts92
Postitusi: 7
Liitunud: 22.07.2007 23:49

turbo diislile suurem turbo

Postitus Postitas raunts92 »

kui turbo diislile suurem turbo panna, mis selle jaoks tuleb ümber teha ja mis sellega kaasneda võib?
auto on 92 bmw 525tds
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Võib juhtuda, et mootor ei pea enam vastu.
Tel. 5654585
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

http://www.btcf.fi/forum/
head otsimist

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc »

kõik kes soomekeelt lõdvalt panevad käed püsti!!
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

poolikult püsti, lugeda mõistan aru saan, mõned tehnilised terminid tekitavad raskusi.

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

xTc kirjutas:kõik kes soomekeelt lõdvalt panevad käed püsti!!
See nagu põhjaeesti teine keel, mis teada tahad.
Tel. 5654585
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc »

erikred kirjutas:http://www.btcf.fi/forum/
head otsimist

terv
erich
Kas sa tead sealt lehelt midagi konreetset ka tds'i teema kohta või panid niisama lampi selle?
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

seal on vähemalt 2 pikka projekti teemat e34 kere peal olevatest ja üks e36 kerel olevatest TDS'idest. täpsed lingid jäid eelmisesse arvutisse aga otsisõnad tds ja m51 peaks sealt päris palju vastuseid andma. On ka 2.4 (m21 vist oli) tehnikale tehtud projekte.

Palju seal kasulikku informatsiooni on jääb igaühe enda otsustada. Niipalju kui mina mäletan valivad soomlased turbosid kohvipaksu pealt :lol:
Lisaks peaks sealtkaudu leidma ka huvitavaid linke soome diislite tuunimise kohta.
Üks asi mis sealt silma jäi oli et kui tahad diislist võimu välja võtta siis osta kohe mersu.

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
tonn
Postitusi: 11
Liitunud: 26.11.2008 12:49
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas tonn »

:) Minu 94a. bmw,l on ainult 85kw-tohhohh tilla.. Turbo peal ja puha.
Kas see 2,5L moto kannatab suuremat turbot? :roll:
Loeks ja tuhniks eespool antud materjale,aga ainus keel mida oskan on Eesti keel,ning seda ka....
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Mingi piirini ikka kannatab.
Vaata, et siis laiali ei lase.
Tel. 5654585
tonn
Postitusi: 11
Liitunud: 26.11.2008 12:49
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas tonn »

Kas on samade kinnitustega turbod,või tuleb ringi teha miskit? Kui ma saaksin mõne turbo täpse kirjelduse,mis sinna istub(mudeli),oleks hea.
Laiali jooksmise all peetakse silmas ilmselt suuri põõrdeid?
Kuna asi võõras,palju kw. juurde kannataks aretada,et mõistliku kasutuse juures moto ikka vastu peaks?
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

aga on ka võimalus ju, et paned suurema turbo ja ainuke asi mis sellega saavutad on pikem lag' diislitel ju turbod safe seadistusega peal, ehk lihtsam lihtsalt vähe rõhku tõsta???

minu lollpää arvab, et ikkagi TDS on ju elektrooniliselt juhitava boosti süsteemiga, ehk võid suurema turbo pealepanna aga rõhu jätab see samaks ja läheb lihtsalt turbol kauem aega kuna ta selle sama rõhuni jõuab. Minu soovitus oleks kõigepealt proovida originaal turboga jamada kui hakata õmber ehitama ja pärast jummala tühja pettuda.


kui väga mööda jutt oli siis ärge näkku lööge 8)
Pilt
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Kes tahab diislit aretada, siis MB W124 300D turbomootor pea päris hästi vastu. Needsamad, millega taksistid 2 miljonit läbi sõidavad, remontimata.

Soomes ja Rootsis on see mootor üsna populaarne diisli tuunijate seas.
Tavaliselt siis pannakse peale turbo Holseti HX50 seeriast, vajadusel lisatakse kompressor (mingi odav eaton, M112, M90 vms). Pump modifitseeritakse, Soomes oli ca 1k EUR`i vist.

500hp pole probleem, mitte hetkeks vaid nt 500k-1milj KM`i kannatab kindlasti.

W201 keresse tehakse see combo tavaliselt.
Meitemaal kahjuks MB vanakooli tehnikast lugu ei peeta, kuigi materjalispetsid võiksid nii mõndagi rääkida.
tonn
Postitusi: 11
Liitunud: 26.11.2008 12:49
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas tonn »

Täna päeval mõtlesin ka sellest originaali aretamisest. Olen foorumist lugenud et rõhku reguleeritakse,et liiga karmiks asi ei läheks ja sellega võiks proovida. Kas olen asjast õieti aru saanud? :roll:
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

diislil on pigem kütet juurde vaja mitte rõhku. originaalil rõhku tõstes on kasutegur 0, tundub et temp läheb nii kõrgeks et kütet lihtsalt juurde ei anta. vähe asisem cooler oleks võibolla abiks.
tds'l in veel täitsa tavalise wastegate'iga turbo. elektroonikat on seal niipalku et map andur annab ajule teada palju rõhku on. 1.5 bar pealt tekitatakse fuel cut.

Turbo valikust niipalju et liiga suurt pannes lihtsalt ei teki rõhku enne 4000 pööret näiteks aga mis lõbu on sellisse autoga sõita?
EDIT: Uuemate common rail (525d ja 530d) diislite VNT turbod peaks istuma 1:1 kollektori otsa, probleemiks jääb ainult labade juhtimine. Teiste otse sobivate turbode kohta hetkel inf puudub.

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Vasta