Nissan 200SX S14 - Siim
Raske on kirjeldada, seda pead ise proovima. Mulle väga meeldib. Jäik, täpne, lihtsalt kontrollitav ning vali. Sidur on parajalt raske, mis muudab linnas liiklemise eriti "meeldivaks" aga ma ei pea seda ültse miinuseks. Väike trenn ei tee liiga. Kunagiste S13-ga ei anna võrrelda. Minek on ka täiesti ok 1bar kohta. Kuigi möödasõidu kiirendus võiks olla etem.Taavi kirjutas:Cool! Suht hardcore rajaauto. Kuidas siis sõita on? Millised emotsioonid - kirjelda!
Torustik tuleb ringi teha nii või naa, siis saab sealt ka rooste maha.Rommi kirjutas:kena masin.
roostes asjad hakkavad kapoti all silma.
Vana aku alus tuleb lihtsalt roostest puhtaks teha ja üle värvida.
Simonsi 3" resod

Denso IK24

Pidurivedelik

Liqui Moly race Tech 10W60 ja filter

Tänasest tööst oli nii palju vähemalt kasu, et nägin ära palju cooleri kõrgust muuta tuleb ja kuhu tulede uued kinnitused teha. Võimalik, et ostan ka uue parema poritiiva. Lihtsam tuld ja parktuld kinnitada.
Käisin linnas kapotikinnitusi ka otsimas aga leidnud neid kuskilt kahjuks[/img]
Viimati muutis Siim, 06.03.2008 0:29, muudetud 1 kord kokku.
302hp/464nm
Trusti õlicooler
http://siimfeldmann.planet.ee/200SX/End ... 022io5.jpg
http://siimfeldmann.planet.ee/200SX/End ... 022io5.jpg
Viimati muutis Siim, 22.04.2008 10:53, muudetud 2 korda kokku.
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Lömmis karpe tõmmatakse välja.Tiit kirjutas:Mida lömmis küljekarbiga plaanid teha? Summutile kavatsed mõlemad resod vahele panna? Mis Vectrast on saanud?
Ennast hirmutasid need puudu olevad keredetailid ja nagu näha, siis pididki piiri taha vaatama, et neid saada.
Muidu väga vinge toorik, loodan et sellest saab veel prillikivi!
Summutile lähevad mõlemad resod vahele pluss sukk ette.
Vectra on uue omaniku käes ja sai korraliku kap. remondi.
Ennem ostmist tegin ma väikest jupi uuringut lõunamaades, too hetk midagi müüa polnud kuid orjenteeruvad hinnad sain. Pealegi selle auto hind oli nii hea, et ei saanud ostmata jätta. See pidi saama minu omaks lihtsalt. Pealegi peale Opeli soetamist kirusin ma tükk aega et Joonaselt varem ei uurinud S14-e hinda.
302hp/464nm
Uusi juppe garaazi tekkinud vahepeal.
parem poritiib, carbon kapott, s14a karbid ja Q45 õhulugeja
kapotiga tuleks veel selline asi teha http://www.es-tuning.ee/UserFiles/Image ... CF6077.jpg
parem poritiib, carbon kapott, s14a karbid ja Q45 õhulugeja
kapotiga tuleks veel selline asi teha http://www.es-tuning.ee/UserFiles/Image ... CF6077.jpg
302hp/464nm
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Tore project muidu aga paar asja mis mulle silma jäid. Võta seda kui head kriitikat 
NR1 Cooleri torud.. piltde pealt tunbub et üleminekud ei ole päris sujuvad.. erite see mis on enne TB.
Nr.2 Cooleri Torude läbimõõt.. silma järgi ei ütle aga 2.5" võiks olla.. äkki on praegu juba. Minu soovitus oleks 2.5" sisse ja 2.75" välja aga see ei pea nii olema, see on vaid soovituslik siis pääseb coolerisse surutud õhk kiiremini välja.
Sellised soovitused on muidugi suurema fööni korral aga vaadates seda õhulugejat siis ilmselt praegu kasutusel olev vurr sinna külge ju ei jää? :D
M

NR1 Cooleri torud.. piltde pealt tunbub et üleminekud ei ole päris sujuvad.. erite see mis on enne TB.
Nr.2 Cooleri Torude läbimõõt.. silma järgi ei ütle aga 2.5" võiks olla.. äkki on praegu juba. Minu soovitus oleks 2.5" sisse ja 2.75" välja aga see ei pea nii olema, see on vaid soovituslik siis pääseb coolerisse surutud õhk kiiremini välja.
Sellised soovitused on muidugi suurema fööni korral aga vaadates seda õhulugejat siis ilmselt praegu kasutusel olev vurr sinna külge ju ei jää? :D
M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes