Nissan 200SX S14 - Siim

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Nissan 200SX S14 - Siim

Postitus Postitas Siim »

MÜÜDUD
Viimati muutis Siim, 03.02.2009 16:04, muudetud 38 korda kokku.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Cool! Suht hardcore rajaauto. Kuidas siis sõita on? Millised emotsioonid - kirjelda! :)
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

kena masin :evil: .
roostes asjad hakkavad kapoti all silma.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Taavi kirjutas:Cool! Suht hardcore rajaauto. Kuidas siis sõita on? Millised emotsioonid - kirjelda! :)
Raske on kirjeldada, seda pead ise proovima. Mulle väga meeldib. Jäik, täpne, lihtsalt kontrollitav ning vali. Sidur on parajalt raske, mis muudab linnas liiklemise eriti "meeldivaks" aga ma ei pea seda ültse miinuseks. Väike trenn ei tee liiga. Kunagiste S13-ga ei anna võrrelda. Minek on ka täiesti ok 1bar kohta. Kuigi möödasõidu kiirendus võiks olla etem.
Rommi kirjutas:kena masin :evil: .
roostes asjad hakkavad kapoti all silma.
Torustik tuleb ringi teha nii või naa, siis saab sealt ka rooste maha.
Vana aku alus tuleb lihtsalt roostest puhtaks teha ja üle värvida.

Simonsi 3" resod
Pilt
Denso IK24
Pilt
Pidurivedelik
Pilt
Liqui Moly race Tech 10W60 ja filter
Pilt
Tänasest tööst oli nii palju vähemalt kasu, et nägin ära palju cooleri kõrgust muuta tuleb ja kuhu tulede uued kinnitused teha. Võimalik, et ostan ka uue parema poritiiva. Lihtsam tuld ja parktuld kinnitada.
Käisin linnas kapotikinnitusi ka otsimas aga leidnud neid kuskilt kahjuks[/img]
Viimati muutis Siim, 06.03.2008 0:29, muudetud 1 kord kokku.
302hp/464nm
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Viimati muutis Siim, 22.04.2008 10:53, muudetud 2 korda kokku.
KillFrenzy
Postitusi: 110
Liitunud: 21.08.2005 14:17

Postitus Postitas KillFrenzy »

Imageshack on saast, imagevenue tunduvalt parem.
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

mul kh.
Tiit
Postitusi: 87
Liitunud: 07.10.2005 14:26

Postitus Postitas Tiit »

Mida lömmis küljekarbiga plaanid teha? Summutile kavatsed mõlemad resod vahele panna? Mis Vectrast on saanud?
Ennast hirmutasid need puudu olevad keredetailid ja nagu näha, siis pididki piiri taha vaatama, et neid saada.


Muidu väga vinge toorik, loodan et sellest saab veel prillikivi :) !
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Tiit kirjutas:Mida lömmis küljekarbiga plaanid teha? Summutile kavatsed mõlemad resod vahele panna? Mis Vectrast on saanud?
Ennast hirmutasid need puudu olevad keredetailid ja nagu näha, siis pididki piiri taha vaatama, et neid saada.


Muidu väga vinge toorik, loodan et sellest saab veel prillikivi :) !
Lömmis karpe tõmmatakse välja.
Summutile lähevad mõlemad resod vahele pluss sukk ette.
Vectra on uue omaniku käes ja sai korraliku kap. remondi.
Ennem ostmist tegin ma väikest jupi uuringut lõunamaades, too hetk midagi müüa polnud kuid orjenteeruvad hinnad sain. Pealegi selle auto hind oli nii hea, et ei saanud ostmata jätta. See pidi saama minu omaks lihtsalt. Pealegi peale Opeli soetamist kirusin ma tükk aega et Joonaselt varem ei uurinud S14-e hinda.
302hp/464nm
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Homme läheb peale uus rool
MOMO Tuner 350mm ja MOMO vahetükk.
302hp/464nm
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Pilt
Pilt
Pilt

JDM S14 tuled. Plastikust ja tunduvalt kergemad kui originaalid. Legaalsus on ainult küsitav neil, samas pimedas seda auto palju ei kavatse kasutada ka.
Viimati muutis Siim, 06.03.2008 0:31, muudetud 1 kord kokku.
302hp/464nm
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Uusi juppe garaazi tekkinud vahepeal.
parem poritiib, carbon kapott, s14a karbid ja Q45 õhulugeja

kapotiga tuleks veel selline asi teha http://www.es-tuning.ee/UserFiles/Image ... CF6077.jpg
302hp/464nm
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis Siim, 06.03.2008 0:33, muudetud 1 kord kokku.
302hp/464nm
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Tore project muidu aga paar asja mis mulle silma jäid. Võta seda kui head kriitikat :)

NR1 Cooleri torud.. piltde pealt tunbub et üleminekud ei ole päris sujuvad.. erite see mis on enne TB.
Nr.2 Cooleri Torude läbimõõt.. silma järgi ei ütle aga 2.5" võiks olla.. äkki on praegu juba. Minu soovitus oleks 2.5" sisse ja 2.75" välja aga see ei pea nii olema, see on vaid soovituslik siis pääseb coolerisse surutud õhk kiiremini välja.

Sellised soovitused on muidugi suurema fööni korral aga vaadates seda õhulugejat siis ilmselt praegu kasutusel olev vurr sinna külge ju ei jää? :D

M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

NR. 1 - pead silmas toru nurka või keevitust?
NR. 2 - on 2.5" juba

Turbo tuleb kindlasti mingi hetk suurem. GT2871R näiteks
Maf on jah paras jurakas 90mm. :D tühikäiku pidi suht suur jama paika saada olema. Teemule rohkem tööd
302hp/464nm
Suletud