Teooria ja praktika

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Teooria ja praktika

Postitus Postitas Astrona »

GT2871rs ja gt2876r teemas on tõestatud, et teoorias on suured numbrid võimalikud.
Üritan algatada teema, mis tooks välja need praktised pudelikaelad ja tähelepanutajätmised, millepärast kellelgi on jäänud teoreetilised tulemused praktikas kaugele kättesaamatuks. Teeks listi u. nagu tuuningfirmade pakkumised :), aga kus on kirjas hoopis kui palju võib võimsust kaotada, või isegi mootori lõhkuda.
Näiteks:

Ploki sisu ei kannata rõhku või pöördeid
* kepsud
* kolvid
* vänt
* surveaste
* kaane tihend
* õlitussüsteem

Madal VE
* Kaane voolavus
* * Kanalid
* * * SL kanalid
* * * VL kanalid
* * Klapid
* * nukkvõllid

* SL voolavus
* * SL kollektor väike
* * SL kollektori - runnerite pikkus
* * SL kollektor kaande portimata
* * gaasisiiber

* IC voolavus
* IC effektiivsus
* IC asukoht
* IC torud

* õhumõõdik
* õhufilter
* õhufiltri asukoht (CAI külm õhuvõtt)

* Kapotti alune temp
* termostaat

Väljalaskesüsteemi
* summutite voolavus
* torude voolavus
* VL kollektori ehitus
* downpipe voolavus
* WG voolavus
* WG ühendus Downpipe'i

* Turbo
* * kompressor
* * turbiin

* Küünlad
* süütepoolid
* pihustid
* surveregullaator
* benapump

Seadistus
* Segu
* süüde
* nuki ajastus
* boost

Kui kõik eelnev on ok, siis mul HETKEL ei meenu rohkem asjaolusid, mis võiks teoreetilisele võimsuse tulemusele suht lähedale saada.

Lisage siia veel asju, mis võivad takistada tulemuse saavutamist.
Viimati muutis Astrona, 23.01.2008 15:27, muudetud 1 kord kokku.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tundub, et suhtkoht kõik asjad on loetletud.

Õhutemperatuur on üks tegur mis on seotud mitme listis nimetatud objektiga.
Näiteks filtri paigutus muudab otseselt õhutemperatuuri ehk võimsust.
Aga sa tahtsid ilmselt loetleda tegureid mida on ise võimalik järgi aidata/õigesti valida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Tundub, et suhtkoht kõik asjad on loetletud.

Õhutemperatuur on üks tegur mis on seotud mitme listis nimetatud objektiga.
Näiteks filtri paigutus muudab otseselt õhutemperatuuri ehk võimsust.
Aga sa tahtsid ilmselt loetleda tegureid mida on ise võimalik järgi aidata/õigesti valida.
Noh eks suht kõike annab valid. Võib ju teise auto kah valida :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Välisõhu temperatuuri üldiselt suht raske valida, kui sa just vanajumalaga sinasõber pole :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Välisõhu temperatuuri üldiselt suht raske valida, kui sa just vanajumalaga sinasõber pole :-D
Eestis on õhk suht hea jahe ja õhurõhk kah kõrge:)

Saame valida kas võtame välisõhu või imeme VL kollektori pealt soojaõhku, nagu vanad karpad talveti.
Vasta