Üritan algatada teema, mis tooks välja need praktised pudelikaelad ja tähelepanutajätmised, millepärast kellelgi on jäänud teoreetilised tulemused praktikas kaugele kättesaamatuks. Teeks listi u. nagu tuuningfirmade pakkumised

Näiteks:
Ploki sisu ei kannata rõhku või pöördeid
* kepsud
* kolvid
* vänt
* surveaste
* kaane tihend
* õlitussüsteem
Madal VE
* Kaane voolavus
* * Kanalid
* * * SL kanalid
* * * VL kanalid
* * Klapid
* * nukkvõllid
* SL voolavus
* * SL kollektor väike
* * SL kollektori - runnerite pikkus
* * SL kollektor kaande portimata
* * gaasisiiber
* IC voolavus
* IC effektiivsus
* IC asukoht
* IC torud
* õhumõõdik
* õhufilter
* õhufiltri asukoht (CAI külm õhuvõtt)
* Kapotti alune temp
* termostaat
Väljalaskesüsteemi
* summutite voolavus
* torude voolavus
* VL kollektori ehitus
* downpipe voolavus
* WG voolavus
* WG ühendus Downpipe'i
* Turbo
* * kompressor
* * turbiin
* Küünlad
* süütepoolid
* pihustid
* surveregullaator
* benapump
Seadistus
* Segu
* süüde
* nuki ajastus
* boost
Kui kõik eelnev on ok, siis mul HETKEL ei meenu rohkem asjaolusid, mis võiks teoreetilisele võimsuse tulemusele suht lähedale saada.
Lisage siia veel asju, mis võivad takistada tulemuse saavutamist.