supra mk3 3.0t bow ja bc

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
kivimugi
Postitusi: 452
Liitunud: 01.06.2007 14:01
Asukoht: Tallinn

supra mk3 3.0t bow ja bc

Postitus Postitas kivimugi »

küsimus siis selline et:
mul on automaatkastiga supra mk3 3.0 t ja kas bow paigaldamine on mõtekas?kuidas tõõtab?(bow olemas) olemas ka manuaalne boostcontroll ja palju võib stock mootorile rõhku keerata?
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

blow off Valve + originaal õhulugemise süsteem = pole mõttekas panna. Rikub kääiguvahetusel segu ja süüte ära.

Töötab nii, et tundub nagu kõik korras, aga usu, ei ole.

Kuna pole supra spets, siis rõhu kohta kindel pole, aga tavaliselt on pihustid ja pump veel suutelised ca 15-20% rõhu tõstmiseks.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Sõbra autoga seoses tekkisid samad küsimused seoses mehhaanilise sissepritsega :roll: (10v 2,1T Audi)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ka K-Jetronicuga on sama häda: laseb juba mõõdetud õhu atmosfääri tagasi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

mõtlesin just seda poolt rohkem, et kas pole mitte nii et mida rohkem õhku kaalub seda rohkem ka kütust pihustatakse :roll: kütuserõhk on neil suur ja õhukaal ning pihustite juhtimine näivad neil väga seotud olevat...tundus vähemalt, et lahjaks ei jäänud kui eksperimenteerides 0,9ni sai tõstetud ja selle auto fuelcut ei tähenda muud, kui seda et bensupump lülitatatakse järelt ära :) (Sild releekarbis eemaldab selle probleemi....või probleemide vältija)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

aga kui siiski lisada stock seades autole BOV juurde ja rõhku ka natu tõsta nii umbes kuni 1 bar'ni mis oleks kõige tõenäolisem viga mis kohe võib juhtuma hakata või on see jälle niiöelda ei soovita kuid võid proovida teema????

EDIT: on juba rõhk 1 bari peal ja sinna jõudes puterdab jah kuid enamasti kast vahetab enne käiku kui rõhk päris 1-ni jõuab kuid 1-2 käik laseb 1 barini välja siis jätab nagu koraks vahele ning siis vahetab käigu ära ehk 1 par surve peal kast ei tahtnud nii sujuvalt käiku vahetada kui muidu

kruvisin WG lahtimale tagasi ja rõhk 0.7 peale ning käib ilusti edasi
Pilt
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

Aigo kirjutas:aga kui siiski lisada stock seades autole BOV juurde ja rõhku ka natu tõsta nii umbes kuni 1 bar'ni mis oleks kõige tõenäolisem viga mis kohe võib juhtuma hakata või on see jälle niiöelda ei soovita kuid võid proovida teema????

EDIT: on juba rõhk 1 bari peal ja sinna jõudes puterdab jah kuid enamasti kast vahetab enne käiku kui rõhk päris 1-ni jõuab kuid 1-2 käik laseb 1 barini välja siis jätab nagu koraks vahele ning siis vahetab käigu ära ehk 1 par surve peal kast ei tahtnud nii sujuvalt käiku vahetada kui muidu

kruvisin WG lahtimale tagasi ja rõhk 0.7 peale ning käib ilusti edasi
Mis autost sa räägid? 200sx ? Kust sa seda WG "lahtimale" keerasid ?
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

No vabamaks siis...
Pilt
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

Seda küll aga kuskohast ? Acutaatori vardast ? Kui sul seda ennem näpitud pole siis see küll õige koht pole rõhu reguleerimiseks.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

aa jah see jäi mainimatta, et just sealt actuatori vardast oli niiöelda juurde kruvitud....




vabandan
Pilt
Vasta