supra mk3 3.0t bow ja bc
supra mk3 3.0t bow ja bc
küsimus siis selline et:
mul on automaatkastiga supra mk3 3.0 t ja kas bow paigaldamine on mõtekas?kuidas tõõtab?(bow olemas) olemas ka manuaalne boostcontroll ja palju võib stock mootorile rõhku keerata?
mul on automaatkastiga supra mk3 3.0 t ja kas bow paigaldamine on mõtekas?kuidas tõõtab?(bow olemas) olemas ka manuaalne boostcontroll ja palju võib stock mootorile rõhku keerata?
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
blow off Valve + originaal õhulugemise süsteem = pole mõttekas panna. Rikub kääiguvahetusel segu ja süüte ära.
Töötab nii, et tundub nagu kõik korras, aga usu, ei ole.
Kuna pole supra spets, siis rõhu kohta kindel pole, aga tavaliselt on pihustid ja pump veel suutelised ca 15-20% rõhu tõstmiseks.
Töötab nii, et tundub nagu kõik korras, aga usu, ei ole.
Kuna pole supra spets, siis rõhu kohta kindel pole, aga tavaliselt on pihustid ja pump veel suutelised ca 15-20% rõhu tõstmiseks.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Ka K-Jetronicuga on sama häda: laseb juba mõõdetud õhu atmosfääri tagasi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
mõtlesin just seda poolt rohkem, et kas pole mitte nii et mida rohkem õhku kaalub seda rohkem ka kütust pihustatakse
kütuserõhk on neil suur ja õhukaal ning pihustite juhtimine näivad neil väga seotud olevat...tundus vähemalt, et lahjaks ei jäänud kui eksperimenteerides 0,9ni sai tõstetud ja selle auto fuelcut ei tähenda muud, kui seda et bensupump lülitatatakse järelt ära
(Sild releekarbis eemaldab selle probleemi....või probleemide vältija)


DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
aga kui siiski lisada stock seades autole BOV juurde ja rõhku ka natu tõsta nii umbes kuni 1 bar'ni mis oleks kõige tõenäolisem viga mis kohe võib juhtuma hakata või on see jälle niiöelda ei soovita kuid võid proovida teema????
EDIT: on juba rõhk 1 bari peal ja sinna jõudes puterdab jah kuid enamasti kast vahetab enne käiku kui rõhk päris 1-ni jõuab kuid 1-2 käik laseb 1 barini välja siis jätab nagu koraks vahele ning siis vahetab käigu ära ehk 1 par surve peal kast ei tahtnud nii sujuvalt käiku vahetada kui muidu
kruvisin WG lahtimale tagasi ja rõhk 0.7 peale ning käib ilusti edasi
EDIT: on juba rõhk 1 bari peal ja sinna jõudes puterdab jah kuid enamasti kast vahetab enne käiku kui rõhk päris 1-ni jõuab kuid 1-2 käik laseb 1 barini välja siis jätab nagu koraks vahele ning siis vahetab käigu ära ehk 1 par surve peal kast ei tahtnud nii sujuvalt käiku vahetada kui muidu
kruvisin WG lahtimale tagasi ja rõhk 0.7 peale ning käib ilusti edasi
Mis autost sa räägid? 200sx ? Kust sa seda WG "lahtimale" keerasid ?Aigo kirjutas:aga kui siiski lisada stock seades autole BOV juurde ja rõhku ka natu tõsta nii umbes kuni 1 bar'ni mis oleks kõige tõenäolisem viga mis kohe võib juhtuma hakata või on see jälle niiöelda ei soovita kuid võid proovida teema????
EDIT: on juba rõhk 1 bari peal ja sinna jõudes puterdab jah kuid enamasti kast vahetab enne käiku kui rõhk päris 1-ni jõuab kuid 1-2 käik laseb 1 barini välja siis jätab nagu koraks vahele ning siis vahetab käigu ära ehk 1 par surve peal kast ei tahtnud nii sujuvalt käiku vahetada kui muidu
kruvisin WG lahtimale tagasi ja rõhk 0.7 peale ning käib ilusti edasi