Tegu on Volvo 480 1994 aasta. Kasutab Renault 1,7L rida 4 mootorit. Nahksisu, temperatuurist olenev automaatne istmesoojendus, kompuuter, konditsioneer, kiirusele reageeriv roolivõimendi, veojõu kontrol TRACKS, ABS,SRS. Infokeskus masinal näitab nagu ikka, hetkelist kütusekulu, keskmist kütusekulu, keskmist kiirust, kütusehulka, õli temperatuur, jahutusvedeliku temperatuur ja välis õhu temp. Auto käivitamisel kontrollib üle ka mootori õlitaseme. Lisaks on keskonsoolis tehase poolt, voltmeeter, õlirõhu näidik ja turbo rõhu näidik. Lisa jubinaid nagu pole tervis :D.Turbo arendus töö tellis tehas Porsche poolt lõpptulemuseks Garrett T2 mis võtab surve üles väga kiirelt ja väga madalalt. Masin mis tekitab inimestes alati erinevaid emotsioone, mõni vihkab mõni armastab





Seni suures osas veel stock.
Vahetatud vaid vedrud (4cm madaldust, kuna originaal pikkust eestist peale IA ei saa eriti), uued amordid, esispoiler sai tehtud, pidurid vahetatud (ohutus ennekõike). Istub kurvis teel kinni kui naelutatud. Külgkalle peaaegu et olematu. Jõu hulk nagu turbohoolikul ikka, liiga väike.
Ees on Richard Brueni ECU modifikatsioon. Ehk siis väike ajumodimine suuema surve jeoks. Mis paljude jaoks pole suur, kuid hetkel 0,5 bar siis peaks 3-5 käik andma 0,9 bar. Ehk programmeritakse aju ümber tehase erivariandi peale. (tehase ohutu piir 1 bar) Palju nodi elektrooniliselt juhitud.
Hetkel siis
88 kW @ 5500rpm / 175 Nm @ 3300 rpm / 0,5 bar
0-100km/h tehase andmeil 8,7s
kütusekulu
6.4 l/100 km (90 km/h), 8.0 l/100 km (120 km/h), 11 l/100 km (linnas), 8.2 l/100 km (keskmiselt)
aerudünaamiline takistustegur 0,24
