BMW 325i Touring Turbo

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Rando
Postitusi: 55
Liitunud: 02.01.2005 19:57
Asukoht: tallinn
Kontakt:

BMW 325i Touring Turbo

Postitus Postitas Rando »

Algselt oli auto 325ix Touring aga kuna esimesed veovõllid andsid saba ning need ei ole ei kasutatuna ega ka uuena eriti odavad asjad, siis sai auto tagaveolisek tehtud.

2004a. suve lõpus tekkis idee installida mootorile peale turbo, kuna netis selliseid suht palju uuritud ja väga paljud ka originaal mootori sisuga sõidavad.

Nüüdseks siis asi niikaugel, et turbo on peal ja esimesed katsetusedgi tehtud, mille käigus erinevaid pisivigu likvideeritud ja süsteemi edasi arendatud.

Muudatustest siis järgnevalt.

Mootor:

*Algselt M20B25 2.5l 125kw, surveaste 8.8
*Surveaste langetatud 8.3 peale
*Roostevaba turbokollektor (M-Tuning)
*60mm roostevaba summutisüsteem (M-Tuning)
*KKK K26 Turbo
*Väline WasteGate (Audi - KG)
*60mm roostevaba sisselasketorustik (M-Tuning)
*214cc@2.5bar pihustid (Bosch)
*BOV (Dalhem)
*A/F kell (Auto Gauge)
*Boost kell (Trisco)
*Õlirõhu kell (Trisco)
*Front Mounted Intercooler (M-Tuning)

Hetkel ei tule rohkem meelde, kui midagi meenub, siis täiendan nimekirja.
Osad pildid nähtaval --> http://m-tuning.ee/galerii/Rando
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

millise BOV-i sa sealt Dalhems-ist tellisid :?: Neid seal kolme sorti.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Rando
Postitusi: 55
Liitunud: 02.01.2005 19:57
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Rando »

Group A ehk siis sellise:
Pilt
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Palju sellise projekti kogusumma olla ka võiks? palju maksis väljalaske kolle tegemine, see huvitaks eriti?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Minu jaoks tekitab küsimust wastegate asukoht. Kas tõesti ei olnud seda võimalik turbole lähemale tuua?

Millal Laki dünosse? :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Silwer kirjutas:Minu jaoks tekitab küsimust wastegate asukoht. Kas tõesti ei olnud seda võimalik turbole lähemale tuua?

Millal Laki dünosse? :)
Maximum Boost raamatu järgi on selline asetus asjale kõige havem kah tegelt...
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kolle sai tehtud Audi 200 Turbo kollektori järgi.
Sai ka mõeldud wastegate-i mujale asetamise peale aga see oli ainus koht kuhu ta normaalselt ära mahtus.

Kuna tegu torukollega, siis on võimalik alati wastegate-i asukoht ringi tõsta, kui selleks tungiv vajadus on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

Silwer kirjutas:Minu jaoks tekitab küsimust wastegate asukoht. Kas tõesti ei olnud seda võimalik turbole lähemale tuua?
mitte turbole lähemale, vaid hetkel venitleeritakse wg kaudu ju vaid ühte silindrit?!?
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

No eks need teised silindrid saavad kah kuidagi moodi ventileeritud kuna kinnises süsteemis on rõhk igal pool ühesugune aga jama on see süsteem igal juhul kasvõi reageerimisaja tõttu.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kollektori ehituses tõesti WasteGate väga vale koha peal aga polnud seda ka mujale tõsta ehitamise hetkel.
Tänu MaxBoost raamatule olen ise kõvasti targemaks saanud aga kollektori valmistamise hetkel antud raamatut käepärast polnud.
Ja turbokollesid just igapäevaselt ei valmista ka.

Enda vigadest õpibki kõige paremini(loodetavasti) :)

Audi originaal kolle on ju ka sama ehitusega?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

10v kolle on jah tiba sarnane, kuid seal ka 5 silindrit mitte 6. Kuid hilisematel Audi mudelitel sellist asja enam ei kasutatud.

http://www.urs4.com/technical/engine/Tu ... omparo.jpg
http://www.urs4.com/logbook/RS2CQ/photos/DSCN0449.JPG
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

10v Audi mootorit silmas pidasingi enne.

Milles see reageerimisaja muutus väljendub?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Rõhk ei lähe nii kiiresti ja nii madalaks kui vaja oleks.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Uurin vaikselt seda wastegate-i asja.
Osad turbo kit-ide valmistajad panevad ka wastegate-i kollektori teise otsa.

Näiteks järgneval lingil on juttu sellisest kollest:
http://www.agpturbo.com/customer/produc ... t=1&page=1

Siin on veel mingi imelik lahendus: http://www.exhaustdepot.com/srt4/turbokit1.JPG
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Esimene tundub pildi järgi olevat V6 mootori turbo kollektor st. 3 silindri jaoks, mis on kõik kohe omavahel ühendatud. Aga võin ka eksida...
Teine on suht pervo värk... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Vasta