BMW 325i Touring Turbo
BMW 325i Touring Turbo
Algselt oli auto 325ix Touring aga kuna esimesed veovõllid andsid saba ning need ei ole ei kasutatuna ega ka uuena eriti odavad asjad, siis sai auto tagaveolisek tehtud.
2004a. suve lõpus tekkis idee installida mootorile peale turbo, kuna netis selliseid suht palju uuritud ja väga paljud ka originaal mootori sisuga sõidavad.
Nüüdseks siis asi niikaugel, et turbo on peal ja esimesed katsetusedgi tehtud, mille käigus erinevaid pisivigu likvideeritud ja süsteemi edasi arendatud.
Muudatustest siis järgnevalt.
Mootor:
*Algselt M20B25 2.5l 125kw, surveaste 8.8
*Surveaste langetatud 8.3 peale
*Roostevaba turbokollektor (M-Tuning)
*60mm roostevaba summutisüsteem (M-Tuning)
*KKK K26 Turbo
*Väline WasteGate (Audi - KG)
*60mm roostevaba sisselasketorustik (M-Tuning)
*214cc@2.5bar pihustid (Bosch)
*BOV (Dalhem)
*A/F kell (Auto Gauge)
*Boost kell (Trisco)
*Õlirõhu kell (Trisco)
*Front Mounted Intercooler (M-Tuning)
Hetkel ei tule rohkem meelde, kui midagi meenub, siis täiendan nimekirja.
Osad pildid nähtaval --> http://m-tuning.ee/galerii/Rando
2004a. suve lõpus tekkis idee installida mootorile peale turbo, kuna netis selliseid suht palju uuritud ja väga paljud ka originaal mootori sisuga sõidavad.
Nüüdseks siis asi niikaugel, et turbo on peal ja esimesed katsetusedgi tehtud, mille käigus erinevaid pisivigu likvideeritud ja süsteemi edasi arendatud.
Muudatustest siis järgnevalt.
Mootor:
*Algselt M20B25 2.5l 125kw, surveaste 8.8
*Surveaste langetatud 8.3 peale
*Roostevaba turbokollektor (M-Tuning)
*60mm roostevaba summutisüsteem (M-Tuning)
*KKK K26 Turbo
*Väline WasteGate (Audi - KG)
*60mm roostevaba sisselasketorustik (M-Tuning)
*214cc@2.5bar pihustid (Bosch)
*BOV (Dalhem)
*A/F kell (Auto Gauge)
*Boost kell (Trisco)
*Õlirõhu kell (Trisco)
*Front Mounted Intercooler (M-Tuning)
Hetkel ei tule rohkem meelde, kui midagi meenub, siis täiendan nimekirja.
Osad pildid nähtaval --> http://m-tuning.ee/galerii/Rando
millise BOV-i sa sealt Dalhems-ist tellisid
Neid seal kolme sorti.

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kolle sai tehtud Audi 200 Turbo kollektori järgi.
Sai ka mõeldud wastegate-i mujale asetamise peale aga see oli ainus koht kuhu ta normaalselt ära mahtus.
Kuna tegu torukollega, siis on võimalik alati wastegate-i asukoht ringi tõsta, kui selleks tungiv vajadus on.
Sai ka mõeldud wastegate-i mujale asetamise peale aga see oli ainus koht kuhu ta normaalselt ära mahtus.
Kuna tegu torukollega, siis on võimalik alati wastegate-i asukoht ringi tõsta, kui selleks tungiv vajadus on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mitte turbole lähemale, vaid hetkel venitleeritakse wg kaudu ju vaid ühte silindrit?!?Silwer kirjutas:Minu jaoks tekitab küsimust wastegate asukoht. Kas tõesti ei olnud seda võimalik turbole lähemale tuua?
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kollektori ehituses tõesti WasteGate väga vale koha peal aga polnud seda ka mujale tõsta ehitamise hetkel.
Tänu MaxBoost raamatule olen ise kõvasti targemaks saanud aga kollektori valmistamise hetkel antud raamatut käepärast polnud.
Ja turbokollesid just igapäevaselt ei valmista ka.
Enda vigadest õpibki kõige paremini(loodetavasti)
Audi originaal kolle on ju ka sama ehitusega?
Tänu MaxBoost raamatule olen ise kõvasti targemaks saanud aga kollektori valmistamise hetkel antud raamatut käepärast polnud.
Ja turbokollesid just igapäevaselt ei valmista ka.
Enda vigadest õpibki kõige paremini(loodetavasti)

Audi originaal kolle on ju ka sama ehitusega?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
10v kolle on jah tiba sarnane, kuid seal ka 5 silindrit mitte 6. Kuid hilisematel Audi mudelitel sellist asja enam ei kasutatud.
http://www.urs4.com/technical/engine/Tu ... omparo.jpg
http://www.urs4.com/logbook/RS2CQ/photos/DSCN0449.JPG
http://www.urs4.com/technical/engine/Tu ... omparo.jpg
http://www.urs4.com/logbook/RS2CQ/photos/DSCN0449.JPG
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
10v Audi mootorit silmas pidasingi enne.
Milles see reageerimisaja muutus väljendub?
Milles see reageerimisaja muutus väljendub?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Uurin vaikselt seda wastegate-i asja.
Osad turbo kit-ide valmistajad panevad ka wastegate-i kollektori teise otsa.
Näiteks järgneval lingil on juttu sellisest kollest:
http://www.agpturbo.com/customer/produc ... t=1&page=1
Siin on veel mingi imelik lahendus: http://www.exhaustdepot.com/srt4/turbokit1.JPG
Osad turbo kit-ide valmistajad panevad ka wastegate-i kollektori teise otsa.
Näiteks järgneval lingil on juttu sellisest kollest:
http://www.agpturbo.com/customer/produc ... t=1&page=1
Siin on veel mingi imelik lahendus: http://www.exhaustdepot.com/srt4/turbokit1.JPG
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.