Küsimus audi turbo kohta

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
riivz
Postitusi: 1
Liitunud: 08.03.2005 20:08

Küsimus audi turbo kohta

Postitus Postitas riivz »

Oman siis Audi A4 1,8 turbo mootoriga ja tahaksin teada kas mul on mõtet paigaldada sellline asi BLOW-OFF VALVE ja mis mõju see mootorile avaldab
Sorry kui loll küsimus ma suht võhik selle turbo asjus
First they ignore you. Then they laugh at you. Then they race you.
Then you win
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Blow-Off'idest on siin juttu olnud küll ja küll. Oleneb mida sa saavutada tahad ? Üldiselt on bov selline edev asi mis keeratakse peale hääle pärast. BOV'i ülesanne on siis liigne õhk ringlusest välja lasta, et see tagasi turbosse ei hakka suruma ja kompressori ratta tööd segama, et turbo peale käiguvahetust kiiremini üles spooliks ehk nö. kiiremini puhuma hakkaks. Tervislikum oleks paigaldada kvaliteetne bypass klapp mis suunab õhu tagasi ringlusesse kuna õhulugejatega autodel on õhk juba loetud ja kui blow-off laseb õhu välja keerab aju vastavalt õhulugejale segu rikkaks ja kõige tervislikum see mootorile ei ole. Mis ma öelda tahan on see, et vabalt võid panna BOV'i midagi halba sellest ei juhtu :) aga tervislikum on installida bypass või pressure release valve mis teeb sama töö ära kui bov, aga ilma pshht hääleta ja on teoreetiliselt mootorile tervislikum.


Ragnar
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
turbo diisel
Postitusi: 55
Liitunud: 25.03.2005 15:01

Postitus Postitas turbo diisel »

aga ka seda õhulugejat kuidagi petta ei anna sis v :roll:
ega ta nii ei ole ju ,et kui autol on õhulugeja sis bowi pole mõtet installeerida
võimalus peaks olema ju õhulugejat seadistada nii ,et ta midagi kurja korda ei saadaks :) :-D
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

1 võimalus oleks panna õhulugeja peale bov'i siis aga mul on õhulugeja enne seda ja ei ole se paha teinud veel midagi...ex se sõltub kindlasti autost et kuidas mõni seda võtab...saab ju proovida? :)
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Kui sa tahad bov-i panna sellel eesmärgil, et käiguvahetusel kostuks kapotialt pahvakad siis palju lollikindlam variant on installida koonusfilter ja originaal baybass klapki jääb alles.
Kui oma kõrvaga kuulata soovid kuidas minu auto peal koonus töötab siis anna teada.
Vasta