Oman siis Audi A4 1,8 turbo mootoriga ja tahaksin teada kas mul on mõtet paigaldada sellline asi BLOW-OFF VALVE ja mis mõju see mootorile avaldab
Sorry kui loll küsimus ma suht võhik selle turbo asjus
Küsimus audi turbo kohta
Küsimus audi turbo kohta
First they ignore you. Then they laugh at you. Then they race you.
Then you win
Then you win
Blow-Off'idest on siin juttu olnud küll ja küll. Oleneb mida sa saavutada tahad ? Üldiselt on bov selline edev asi mis keeratakse peale hääle pärast. BOV'i ülesanne on siis liigne õhk ringlusest välja lasta, et see tagasi turbosse ei hakka suruma ja kompressori ratta tööd segama, et turbo peale käiguvahetust kiiremini üles spooliks ehk nö. kiiremini puhuma hakkaks. Tervislikum oleks paigaldada kvaliteetne bypass klapp mis suunab õhu tagasi ringlusesse kuna õhulugejatega autodel on õhk juba loetud ja kui blow-off laseb õhu välja keerab aju vastavalt õhulugejale segu rikkaks ja kõige tervislikum see mootorile ei ole. Mis ma öelda tahan on see, et vabalt võid panna BOV'i midagi halba sellest ei juhtu
aga tervislikum on installida bypass või pressure release valve mis teeb sama töö ära kui bov, aga ilma pshht hääleta ja on teoreetiliselt mootorile tervislikum.
Ragnar

Ragnar
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
-
- Postitusi: 55
- Liitunud: 25.03.2005 15:01