toyota supra 3,0 Turbo 88a. creese

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

toyota supra 3,0 Turbo 88a. creese

Postitus Postitas creese »

autoks on siis toyota supra aastast 88. ostes oli 3,0i ilma turbota, kuid lähiajal peaks turbo mootori vahele saama. momendil pole ültse mootorit vahel. turbo mootorile sai tehtud kap.remont ja ootab ilusti peale panemist. kapoti aluse värvisin mati mustaga ära ja kõik agrekaadid värvisin eri värvi kaasaaravatud mootor

lisadest on autol targa katus, el.aknad, autopiloot, el.peeglid, nahksisu mida sai veic punase nahaga uuendatud.

lisatud on KONI sport amordid, DC-ICE struthbar, luisi pedaali katted, sparco kapoti kinnitused, sparco turvavöö padjad, alumiinium põrand, kõrge tagaspoiler, tagastangelisa+ sumpad kahelt poolt välja toodud koos 115mm läbimõõduga otstega.

plaanis: enne mootori peale panekut tahaks veel hooratta kergemaks teha, suurem intercooler, uksed üles käima panna ( süsteemi teen ise, ühe ukse hing on valmis tehtud ja asi toimib), kui mootori ja cooleri paika saab siis tahaks veel esistange teha cooleri järgi ümber ja küljelaiendid oleks kah vaja nuputada, aga see jääb juba kaugemasse tulevikku. samuti tahaks auto üle värvida ja 18 tolli velje alla saada, aga praegune rahaline olukord seda ei luba

mõned vanad pildid kah, siis polnud autoga veel midagi eriti tehtud, tänaseks on muutund väga palju, kui mootori paika saan siis teen ka uued pildid www.zone.ee/creese
_________________
Viimati muutis creese, 21.03.2005 23:20, muudetud 1 kord kokku.
Külaline

Re: toyota supra 88a. creese

Postitus Postitas Külaline »

creese kirjutas:autoks on siis toyota supra aastast 88. ostes oli 3,0i ilma turbota, kuid lähiajal peaks turbo mootori vahele saama.
Noh,siis on selge ,miks sügisel(tapal) asi vana 535 käest põske sai....
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

Tore, et oma auto ka siia üles said!
Mis sa selle kap. remondiga mootoris ära vahetasid?
Eks kevadel saame siis uuesti jõudu proovida :)
Paar pilti su autost väljast kah...
http://www.zone.ee/seger/sr_116.sized.jpg
http://www.zone.ee/seger/IMG_6840.jpg
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

mootoris kolvid kepsud jäid vanad, sest need on juba paaraastat tagasi vahetatud 1. remontmõõdu vastu. plokikaan sai täielikult uuendatud ja täpselt sama venna käes kes maximmi suprale kaane tegi. sisse ja välja laske kanalid said poleeritud ja klapid lihviti hästi peenikeseks, nii et puutepind oleks hästi väike. siis sai veel kõik tihendid, rihmad, simmerid uued pandud ja kõik detailid eraldi värvitud: mootoriosad, käigukast, kardaan, tagadiffer. Nüüd tagatiib ka vähe ilusam kui nendel piltidel. see nädal äkki saan mootori peale :)
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

creese kirjutas:..sisse ja välja laske kanalid said poleeritud...
Sügav ning naiivne irve tekkis suure.. kuid ei hakka sõimama.
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

Miq kirjutas:
creese kirjutas:..sisse ja välja laske kanalid said poleeritud...
Sügav ning naiivne irve tekkis suure.. kuid ei hakka sõimama.
miks siis nii :?
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

Räägivad, et see kanalite poleerimine pidi täiesti mõtetu olema.. rohkem kahjulik kui kasulik.

ps! on nii meelde jäänud, kuskilt..
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kanalite poleerimine on omaette teadus ja see et kuskilt kuulsin et pidi sitt olema on a'la naised saunas rääkisid poole rohkem :)
kui lasta teha õigel inimesel siis on tulemus kindlasti olemas.
Ise võib teha sisse ja väljalaske vaasid parajaks kuna sageli ei lähe kollektori ja kaane avad kokku.
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

kanalid on ikka lastud teha inimesel kes sellega ainult tegeleb ja peaks seega asja jagama. kaane remont läks mul 6000.- ja töö oli ikka väga korralik. kanalite poleerimine annab juurde kindlasti, seda on mulle kinnitand ka paar endist rallisõitjat. poleeritud kanalite seinad püsivad ka kauem puhtamatena
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

siiski, minu arvamus jääb selliseks, aga keda see kotib. Ise asi on see kui peale poleerimist mõõtmis tulemused paremad on..
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

paar pilti ka auto hetke seisust http://www.album.ee/creese
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

MINU arvates: Esistange on väga hea va. see "bad boy" look ja see, et udukaid ei ole enam! nendega hea sõita minu arvates.
Tagumise osa muudaks ka nati ära!
Kapotialune ka nati nagu vikerkaar :)

Mina jätaks enivei välimuse originaali, mida ma ka teen :)
Viimati muutis Paap, 12.04.2005 0:05, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

naljakas minuarust :-D esiots on nagu 100nx ja taguots ka siuke imelik, kirjust kapotialusest ma pigem ei räägigi... aga jah tore vähemalt, et inimene ehitab ja vaeva näeb ja ka mingit tulemust on näha. edu !
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

kapotialune tundub piltide peal väga värviline jah, sest suht tume pilt. päevavalguses see asi nii hull ei ole ja mis peamine -mulle meeldib!
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

creese kirjutas:kapotialune tundub piltide peal väga värviline jah, sest suht tume pilt. päevavalguses see asi nii hull ei ole ja mis peamine -mulle meeldib!
see ongi põhiline, et endale meeldiks, minu kapotialune on ka sinise/punase kirju, aga elame üle :)
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Vasta