vaakum sisselaske kollektoris

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

vaakum sisselaske kollektoris

Postitus Postitas temp »

Tere!

paigaldasin hiljuti oma masinale turborõhu mõõdiku.
Huvitab nyyd see, et palju on norm vaakum sisselaske kollektoris tyhikäigul?
autoks nissan 200sx s13.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Arvan et kuskil 20 psi või natukene alla sõltuvalt mootori hõredusest.
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

palju see barides?
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

20/14,7=1,36
15/14,7=1,02
:) 1bar = 14,7psi'd
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

hmm
tyhikäigul hoiab mul -0,8
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

mul enda autol sama 0.8 ja 0.9 vahel aga olen näinud suuremat vaakumit.
Võimalik et ei saa võtta nii...sõltub mootorist.
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

ok,aga kas seda rõhku mõjutab ka mootori hõredus kuidagi?
krt õli kaob kuskile:(
devilc
Postitusi: 70
Liitunud: 01.12.2004 11:06

Postitus Postitas devilc »

-0.8 bar on igati OK.

Kui Sa oma autoga just allpool merepinda ei paikne, saab absoluutne miinimum olla -1 bar ehk -14.7 psi (kuna atmosfäärirõhk, mis on loetud nullpunktiks, on merepinna tasandil 1 bar, siis absoluutne vaakum on 0 bar ehk näidiku mõttes -1 bar).

See -20 ei ole psi'des.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

se -20 nägin mudu jah psi skaalaga näidikul..aga mis yhikutes või mida se sisi tähendab?
kolvidel on lisaks kompressiooni rõngastele õli rõngad ja need võivad läbi olla...siis kaob rohkem isegu kui komp on normis.
rallikatel ei mõõdeta sageli kompressiooni vaid survet...survestatakse silinder siis kui kolb on yleval asendis ja vaadatakse kadu. Bell kirjutas oma raamatus et 100psi on väga hea.
kas turbo ei suitse sul...sinist suitsu siis....?
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

nali selles,et muidu ei tule midagi, aga mingitel lambi hetkedel tuleb tagant suitsu natuke ja imeliku imalat haisu. peab minema laskma mootoris rõhu ära mõõta siis saaks teada kas kolvirõngad ok.

mingil määral aitab kaasa ka see,et panin 5w50 penzoli õli viimati sisse.
manuali järgi peax olema õli ikkagi 10w40
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kui sa paar kiiremat teed..nii et turbo rohkem töötab, kas siis suitseb rohkem? endal oli sama mure ja turbo puksid olid läbi. Kuskil seisma jäädes viskas suure pahvaka tossu üle auto :)
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

hmm
oli vist jah nii,et kui gaasitad ja siis kuskil foori taga ootad siis suitseb.
jajah kui niisama veered ringi siis ei tule suitsu haisugi.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

pange palun tähele, et VAC pool ei ole PSIdes Autometeritel !
Pilt
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

Pilt

mul selline
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ja ongi oopis In.Hg
20In.hg = 0.68bar
1bar = 29.54In.Hg
Saigu uus asi selgeks:)

0.8bar=23.62In.Hg mis tundub norm :) aga samas kui õlirõngad on läbi siis ei saa seda näitu vaadata!
Vasta