paigaldasin hiljuti oma masinale turborõhu mõõdiku.
Huvitab nyyd see, et palju on norm vaakum sisselaske kollektoris tyhikäigul?
autoks nissan 200sx s13.
Kui Sa oma autoga just allpool merepinda ei paikne, saab absoluutne miinimum olla -1 bar ehk -14.7 psi (kuna atmosfäärirõhk, mis on loetud nullpunktiks, on merepinna tasandil 1 bar, siis absoluutne vaakum on 0 bar ehk näidiku mõttes -1 bar).
se -20 nägin mudu jah psi skaalaga näidikul..aga mis yhikutes või mida se sisi tähendab?
kolvidel on lisaks kompressiooni rõngastele õli rõngad ja need võivad läbi olla...siis kaob rohkem isegu kui komp on normis.
rallikatel ei mõõdeta sageli kompressiooni vaid survet...survestatakse silinder siis kui kolb on yleval asendis ja vaadatakse kadu. Bell kirjutas oma raamatus et 100psi on väga hea.
kas turbo ei suitse sul...sinist suitsu siis....?
nali selles,et muidu ei tule midagi, aga mingitel lambi hetkedel tuleb tagant suitsu natuke ja imeliku imalat haisu. peab minema laskma mootoris rõhu ära mõõta siis saaks teada kas kolvirõngad ok.
mingil määral aitab kaasa ka see,et panin 5w50 penzoli õli viimati sisse.
manuali järgi peax olema õli ikkagi 10w40
kui sa paar kiiremat teed..nii et turbo rohkem töötab, kas siis suitseb rohkem? endal oli sama mure ja turbo puksid olid läbi. Kuskil seisma jäädes viskas suure pahvaka tossu üle auto