ÕHULUGEJA ASUKOHT,kas koonuse poolses otsas
ÕHULUGEJA ASUKOHT,kas koonuse poolses otsas
mis vahet , kui õhulugeja on koonuse poolses otsas või on rõhu pool,
kuhu olex kõige õigem panna,(kuum traat õhulugeja),või vahet pole
TURBOGA AUTOL
kuhu olex kõige õigem panna,(kuum traat õhulugeja),või vahet pole
TURBOGA AUTOL
Re: ÕHULUGEJA ASUKOHT,kas koonuse poolses otsas
kui su õhu lugeja suudab lugeda õhku, mis on rõhu all (st tööpõhimõtet pead täpselt teadma) siis mina paneks peale turbot .. sisselaskele võimalikult lähedale.750il kirjutas:mis vahet , kui õhulugeja on koonuse poolses otsas või on rõhu pool,
kuhu olex kõige õigem panna,(kuum traat õhulugeja),või vahet pole
TURBOGA AUTOL
1) saad kasutada bov'i, mitte bypassi, kuna loetava õhu kogus ei muutu, kuigi sa lased vahepeal atmosfäri.
2) loetava õhu kogus ja mootorisse mineva õhu kogus on võimalikult täpne. Ei hakka jukerdama, kui kuskilt lekib sisselase (järelikult pead ise kontrollima aegajalt)
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kõige mõtekam on soetada progetav aju, neid saab ka soodsamalt, kui paarkümmend tuhat krooni.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
ei saa su mõttest aru, küsimus oli, kuhu poole õhulugejat panna, kas enne või peale turbot, mitte kas ems või ecu...Raceboy kirjutas:Kõige mõtekam on soetada progetav aju, neid saab ka soodsamalt, kui paarkümmend tuhat krooni.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Räägin sellest, et programmeeritava aju soetamisel saab õhulugejast üldse lahti ja selliseid jamasid ei tule. Kui aru ei saa, tuleks kaasa mõelda.Fos kirjutas:ei saa su mõttest aru, küsimus oli, kuhu poole õhulugejat panna, kas enne või peale turbot, mitte kas ems või ecu...Raceboy kirjutas:Kõige mõtekam on soetada progetav aju, neid saab ka soodsamalt, kui paarkümmend tuhat krooni.
Võistlustel oli näha, et auto segu oli totaalselt paigast ära (väga rikas) ja mingist olulisest võimsuse kasvust ei saa juttugi olla (võrreldes originaaliga).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
ma sain aru küll, mida sa mõtlesid, aga kui segu on rikas, siis ei ole see mitte õhulugeja olemasolu süü, vaid on mingisugune otsene süsteemi viga kuskil.
vigane regulaator, peetis lambda, leke sisselaske torustikus jne...
Näiteks kui sisselase lekib kuskilt, siis lähebki segu kangeks... visates õhulugeja minema saab küll EMS'iga segu paika, aga õhk läheb ikkagi kaduma kuskilt, see pole ju lahendus... enne tuleks aru saada, Miks ta kange on.
vigane regulaator, peetis lambda, leke sisselaske torustikus jne...
Näiteks kui sisselase lekib kuskilt, siis lähebki segu kangeks... visates õhulugeja minema saab küll EMS'iga segu paika, aga õhk läheb ikkagi kaduma kuskilt, see pole ju lahendus... enne tuleks aru saada, Miks ta kange on.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Põhiline häda on siiski see, et vabalthingava aju (ja veel tähtsam, fuel mapi) kasutades muutub ju segu rõhu tõustes lahjaks. Lahendus? Tõsta kütuse rõhku. Aga see rikub segu totaalselt ära light load ja cruise situatsioonis, mis omakorda tahmab küünlaid ja tulemuseks on see, et küünlad ei tööta korralikult enam ka boosted olukorras. Edasi pole vaja pikalt mõelda.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
a... ma sain aru, et tal on segu kange kiirendades, mitte light-load ajal. Küsimus oli ka tsiteerides 750il :"TURBOGA AUTO" kohta.
oleks pidanud lisama, et vabalthingavast on ise tehtud turbo, vastasel juhul mapiga probleeme ei ole. Sellepärast hakaksingi mõtlema, et midagi peab ikka viga olema, kui segu kange.
oleks pidanud lisama, et vabalthingavast on ise tehtud turbo, vastasel juhul mapiga probleeme ei ole. Sellepärast hakaksingi mõtlema, et midagi peab ikka viga olema, kui segu kange.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
1.nightracel sai mul sõidu aeg küte otsa sellepärast mingit minekut polnud,Raceboy kirjutas:Põhiline häda on siiski see, et vabalthingava aju (ja veel tähtsam, fuel mapi) kasutades muutub ju segu rõhu tõustes lahjaks. Lahendus? Tõsta kütuse rõhku. Aga see rikub segu totaalselt ära light load ja cruise situatsioonis, mis omakorda tahmab küünlaid ja tulemuseks on see, et küünlad ei tööta korralikult enam ka boosted olukorras. Edasi pole vaja pikalt mõelda.
2 on tekkinud probleem, et üks mootori pool ei tööta madalatel pööretel ennem töötas,sellepärast lööb musta välja u3000rpm, võtab teise poole järgi ja siis plahvatavab põlemata kütus,(arvan et süüte pool vigane)mis sil kogunenud